Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefoni for en lille virksomhed

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Min partner og jeg har en mindre konsulentvirksomhed og har talt om vi kan finde et system så vores mobiltelefoner "kobles sammen" med en form for omstillingssystem, således at vi kan have et fast hovednummer hvor man kan ringe til, der så stiller videre til vores mobiltelefoner.

Vi arbejder begge udfra vores hjemmekontor, men befinder os ofte ude hos kunderne. Vi vil derfor gerne have mulighed for at kunne ændre vores status fra mobiltelefonen, således at vi står som "in-aktive" i forhold til viderestilling af hovednummeret, hvis vi er hos en kunde. Og er ingen af os aktive, så skal opkald gå videre til vores centrale voicemail.

Så jeg vil gerne høre hvad I Amino'er kan foreslå, eller om I har et bedre forslag til en lille konsulentvirksomhed som vores.

/Erik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

 

Jeg har samme størrelse firma, og benytter mig af Telias system. Koster 29 pr måned, og du styre selv ALT, og indtaler selv beskeder mm. Jeg har så et 70 nummer som hoved nummer, og den viderestiller til min mobil, og hvis ikke jeg tager den, ryger den videre til min kolega, det sker selvfølgelig inden den ryger på min private telefon svarer. fungere ret genialt.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Jeg tror vi har lige det system du mangler i Firmafon, du er meget velkommen til at sende mig en mail på ns@firmafon.dk eller ringe til os på 71 99 99 99 så svare vi gerne på spørgsmål osv :)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Hej Erik,

jeg tror det er http://www.firmafon.dk/ du søger..

Tak for henvisning :)

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Ja det ser ud som om at Firmafon kan det meste af det jeg søger. Så dem tager jeg kontakt med i løbet af uge. Tak for rådet.

Telia har jeg desværre ikke meget fidus til, har kæmpet med at få dem til at lade være med at ringe til mig ca. hver anden uge lige siden jeg blev selvstændig for 3 år siden. Utroligt at de ikke på een eller anden måde kan skrive i deres system at jeg ikke ønsker at blive kontaktet af dem. Så selvom deres system så var nok så godt og billigt, så ønsker jeg ikke at lægge noget forretning hos dem.

/Erik

Fra Kastrup
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 40
Fra  MacDesign Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Synes du skal prøve at tage kontakt til 3 (3Danmark) Erhverv på 70313000, de har en switch løsning som gør præcis det du ønsker.

Vi benytter den selv.

Rigtig god søndag.

Mvh. Robin

Med venlig hilsen
Robin - www.MacDesign.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik P. Ernst:
Telia har jeg desværre ikke meget fidus til, har kæmpet med at få dem til at lade være med at ringe til mig ca. hver anden uge lige siden jeg blev selvstændig for 3 år siden. Utroligt at de ikke på een eller anden måde kan skrive i deres system at jeg ikke ønsker at blive kontaktet af dem. Så selvom deres system så var nok så godt og billigt, så ønsker jeg ikke at lægge noget forretning hos dem.

 

Jeg har det akkurat på samme måde. Om så Telia så opfandt noget nyt ville jeg ALDRIG handle med det firma. Deres obskure måde at bruge call-centre på finder jeg så ganske ucharmerende...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Erik P. Ernst:
Så jeg vil gerne høre hvad I Amino'er kan foreslå, eller om I har et bedre forslag til en lille konsulentvirksomhed som vores.

Vi bruger Viptels ip-telefoni til opgaven, de har også mobiltelefoni og "sammenkobling" som mulighed i deres løsning.

Stor hilsen
/Brian 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Erik P. Ernst:
Utroligt at de ikke på een eller anden måde kan skrive i deres system at jeg ikke ønsker at blive kontaktet af dem.


Har du bedt telemarketingselskaberne om at sætte dig på do not call listen?
Om de ikke gør det så er de MEGET oseriøse

Der er ju nogle stykker der sælger på vegne af telia
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)