Min partner og jeg har en mindre konsulentvirksomhed og har talt om vi kan finde et system så vores mobiltelefoner "kobles sammen" med en form for omstillingssystem, således at vi kan have et fast hovednummer hvor man kan ringe til, der så stiller videre til vores mobiltelefoner.
Vi arbejder begge udfra vores hjemmekontor, men befinder os ofte ude hos kunderne. Vi vil derfor gerne have mulighed for at kunne ændre vores status fra mobiltelefonen, således at vi står som "in-aktive" i forhold til viderestilling af hovednummeret, hvis vi er hos en kunde. Og er ingen af os aktive, så skal opkald gå videre til vores centrale voicemail.
Så jeg vil gerne høre hvad I Amino'er kan foreslå, eller om I har et bedre forslag til en lille konsulentvirksomhed som vores.
Jeg har samme størrelse firma, og benytter mig af Telias system. Koster 29 pr måned, og du styre selv ALT, og indtaler selv beskeder mm. Jeg har så et 70 nummer som hoved nummer, og den viderestiller til min mobil, og hvis ikke jeg tager den, ryger den videre til min kolega, det sker selvfølgelig inden den ryger på min private telefon svarer. fungere ret genialt.
Jeg tror vi har lige det system du mangler i Firmafon, du er meget velkommen til at sende mig en mail på ns@firmafon.dk eller ringe til os på 71 99 99 99 så svare vi gerne på spørgsmål osv :)
Ja det ser ud som om at Firmafon kan det meste af det jeg søger. Så dem tager jeg kontakt med i løbet af uge. Tak for rådet.
Telia har jeg desværre ikke meget fidus til, har kæmpet med at få dem til at lade være med at ringe til mig ca. hver anden uge lige siden jeg blev selvstændig for 3 år siden. Utroligt at de ikke på een eller anden måde kan skrive i deres system at jeg ikke ønsker at blive kontaktet af dem. Så selvom deres system så var nok så godt og billigt, så ønsker jeg ikke at lægge noget forretning hos dem.
Telia har jeg desværre ikke meget fidus til, har kæmpet med at få dem til at lade være med at ringe til mig ca. hver anden uge lige siden jeg blev selvstændig for 3 år siden. Utroligt at de ikke på een eller anden måde kan skrive i deres system at jeg ikke ønsker at blive kontaktet af dem. Så selvom deres system så var nok så godt og billigt, så ønsker jeg ikke at lægge noget forretning hos dem.
Jeg har det akkurat på samme måde. Om så Telia så opfandt noget nyt ville jeg ALDRIG handle med det firma. Deres obskure måde at bruge call-centre på finder jeg så ganske ucharmerende...