Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt ved reklamationsret

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Schwabe
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Sikkenemt.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg faldt lige over dette på føniks computer shop:

"Du skal oplyse dit bestillings ID eller faktura nummer samt en beskrivelse af defekten. Konstateres en defekt indenfor de første 3 uger fremsender Føniks A/S en pakkeseddel til returnering. 

Du har op til 2 år til at konstatere fejl ved dit produkt, men efter 3 uger står du selv for en evt. fragtomkostning."

Er dette lovligt? det mener jeg ikke. Jeg har fået den opfattelse at jeg altid skal betale fragten ved reklamationer.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Schwabe
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Sikkenemt.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mente jeg også, men kan ikke forstå hvorfor en så stor shop som føniks skriver andet.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er fejl på et produkt inden for 24 måneder efter købet, sender vi altid en returpakkeseddel. Det er jeg ret sikker på at man skal.

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

På det link skrevet tidligere i tråden, står der direkte at køber ikke skal betale fragt såfremt produktet skal indsendes indenfor 24 måneder:


Udgangspunktet er, at sælgeren betaler alle de omkostninger, der opstår i forbindelse med en afhjælpning eller en ombytning. Du skal derfor ikke finde dig i at skulle betale fx fragtmand eller porto, når en vare skal sendes til reparation.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Rasmussen:
På det link skrevet tidligere i tråden, står der direkte at køber ikke skal betale fragt såfremt produktet skal indsendes indenfor 24 måneder

Jeps. Dog med enkelte undtagelser :o)

Det er dog et forkert link jeg kom til at poste. Dette er det rigtige

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Kbh S
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem de sidste 4 år, haft været ansat som supporter, og RMA medarbejder. Der har vi den klare opfattelse af RMA loven, at sælger i de 24 måneders RMA ret. Skal betale for fragt, ind til producentens RMA afdeling.

WebHotel gratis en hel måned, Brug rabatkoden: gratis
Hvis du ikke er tilfreds, er du IKKE bundet til køb.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)