Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave hele webshoppen selv?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Winter&Samsøe Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge hoveder

Jeg sidder i øjeblikket og laver en webshop, jeg har lavet den hjemmeside mit firma skal have nu laver jeg så det layout, og database min webshop skal have. Men herfra stopper mine erfaringer også, for når jeg nu har lavet lige det design jeg vil have, og fået databasen(access) til at spinde er mit spørgsmål, hvordan laver jeg integrationen med pbs osv. er der nogen der ligger inde med et link. Jeg vil helst gerne spare nogen penge på at lave så meget så muligt selv.

Håber nogen kan hjælpe, og rigtig god søndag i sneen

Mvh

Camdi

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

integration til PBS osv SKAL leveres af en udbyder af betalingsgateway, en service du køber dig til! 
 

Epay, DIBS, Quickpay (og Paypal) er blandt de mest udbredte i DK. De respektive udbydere har vejledning til integration af deres service på deres hjemmeside.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jun 11
Indlæg ialt: 288
Fra  MJ Vision ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Skab tryghed for din virksomhed og dit personale med Kamera overvågning

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Du skal ikke integrere op mod PBS men en betalingsgateway som f.eks. DIBS/ePay/QuickPay/DanDomain/ewire.

Jeg lavede for mange år siden en løsning som minder om din og der brugte jeg DanDomain og du kan downloade eksempel på inetgration i ASP her: http://help.dandomain.dk/paynet/DK/

Alle betalingsgateways har kodeeksempler hvordan det skal integreres, det er bare at søge rundt på nettet eller kontakte dem.

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Winter&Samsøe Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen, jeg var ved at blive bange for at jeg ikke kunne bruge mit eget design og database til noget, syntes man nemt kan få indtryk af at man skal bruge nogen af alle de webshop løsninger der ligger på nettet. Men så det jo muligt at lave sin egen webshop og med lige det design man vil have, og det jo dejligt. :O)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)