Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iphone programmør søges - Aalborg området

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

 

Min kammerat og mig er på jagt efter en iPhone programmør, vi har igennem en periode arbejdet med en ide til et spil. Vi vil nu gerne have realiseret den ide via en iPhone app, vi har dog ingen erfaring med programmering selv, så derfor tænkte vi at der måske var en mulighed for at finde en dygtig programmør herinde.

App'en er relativt simpel uden de store animationer, men det kræver dog at det skal kunne hænge sammen med en database + server.

Er du en programmør med speciale i iPhone apps, der er bosiddende i Aalborg området, så hører vi gerne fra dig, så tager vi den derfra. Kravet til Aalborg området er pga. der bliver brug for noget kontakt frem og tilbage mht. designfasen.

Mvh.

Troels Sørensen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du database + server.. Kan du fortælle lidt mere om app'en?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Det bliver begrænset hvor meget jeg kan uddybe uden at jeg smider ideen på bordet, men app'en skal parre to iphones og sammenligne noget fra en database på serveren.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ønsker at få udviklet et spil skal du bare vide at med mindre der er tale om amatør arbejde, er det en meget bekostelig affære. 

Der er dog et firma i ålborg som udvikler spil til mobiltelefoner.

Her er deres webadresse

http://www.progressivemedia.dk/

mvh

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

 

Grunden til annonceringen herinde er netop at det vil blive for omkostningstungt at få det lavet hos et prof firma, derfor søger vi freelance programmøren herinde. Ellers tak for hjælpen :)

Spillet er iøvrigt heller ikke så avanceret at der er behov for så stor en kapacitet, derudover har vi defineret stort set alting på forhånd, så det er kun selve kodningen vi skal have hjælp med.

Fra Herning
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Skriv til mig på lars@jlsupport.dk
Mig og min kammerat har 2 apps i app storen ikke spil men apps, jeg vil gerne høre mere. Vi kunne være interreseret :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

 

Du har fået en mail :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at kigge på de større freelance sider eller skal det være en lokal?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip

Umiddelbart er en lokal foretrukket som sagt pga involvering i designfasen. Det er osse lettere at holde de første møder på den måde, men du må da meget gerne skrive hvis du har nogle gode links til freelance hjemmesider du kan stå inde for:)

Mvh Troels Sørensen

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Fra  SMART game Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er stadig på jagt, så sidder du som programmør og mangler et interessant projekt, så tøv endelig ikke med at giv lyd fra dig. Koncepten er nu kommet helt på plads og vi søger derfor programmøren der kan sørge for vi får skudt projektet igang :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)