Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop skudt i luften idag - Konstruktiv kritik modtages gerne

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Rigtig fin shop.. Dog kunne i måske forbedre købsprocssen. Findes der ikke extension som kan begrænse de 5 trin ved betaling ?

Ja... kan godt se det. Desværre ser det ikke rigtig ud til at DanDomain er klar med en løsning.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig fin hjemmeside.. Måske i kunne lave en lidt længere tekst under "om Plus+minus" - uddybe hvad det er i gør bedre end de andre som i skriver.
Du har også skrevet at man kan følge jer på afcebook - god ide at lave et link hertil, så man ikke først skal ind og lede efter den, for så får man det ikke lige gjort.

(Kn se i ligger i Kolding - Det gør vi også, så hvis i får brug for emballage til at sende varerne i, kan du spare fragten ved at hente det hos os).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Fin shop!
Jeg savner lidt mere call-to-action og så synes jeg måske at du skulle give den lidt mere gas med dine slides! Jeg synes de ser lidt triste ud :-)

Fedt med videoen og der er en masse god tekst.

Ha' en super dag! 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt kritik:

Umiddelbart en ok side - men/

Ingen wow-effekt der skiller din side ud fra alle de andre

Hvad er ideen med domænenavnet - der er ingen seo-mæssig effekt til indholdet, det er heller ikke strengt nødvendigt.

domænet hedder plusplusminus.dk , derfor bør du alle steder skrive det, og ikke plus+minus, de steder hvor du omtaler jeres navn...

Slideren på forsiden fylder for meget ifht. indholdet nedenunder (jeg kan kun se een række tørklæder)

slideren behøver ikke indeholde tørklæder, når de også vises lige nedenunder - det skruer i mine øjne.-

Skriftfonten syns jeg er lækker...

Der sker et eller andet css/javascript opdatering, når man klikker et link, så siden flytter sig rundt, det kan ordnes med et hack.

Søgefeltet bør sidde øverst til højre (giv brugerne hvad de er vant til)

Køb/læg i kurv mangler på produkt-oversigter !!! vigtig.

Og sidst: Så kunne jeg godt tænke mig at se topbanneret, hvor lyseffekten er flyttet over til højre,

mens logoet forbliver til venstre. Logoet bliver lidt fimset med spotlys på.

Men ellers en pæn side - af en Dandomain at være ;-)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det! :)

Selvom der var nogle i tråden som bemærkede at skrifttypen ligner Comic Sans måske en tand for meget kan jeg personligt godt lide den. 

Det kunne være rart med en indkøbskurv-ikon øverst til højre, hvor Visa og andre kreditkortlogoer allerede er, så man som køber altid ved hvor man skal kigge for et hurtigt overblik.

'Accessories' staves med to 's'-er (undskyld, men jeg er lidt pernitten med engelsk stavning). :)

Og i første trin i købsprocessen, hvor man ser varen til højre og kan ligge den i kurven, ligger 'Synes godt om' knappen lidt sjovt lige under prisen. Ved ikke om det er meningen eller om det er fordi jeg bruger Chrome? (*Prøvede nu med Firefox, og den ligger der stadigvæk)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Lidt konstruktiv feedback:

Jeg kan rigtig godt lide designet i en helhed. Det er fint og simpelt. Men som en anden Amino skriver, så mangler der mange Call-To-Action. Få en købsknap på produkterne! Specielt dem på forsiden. Er der forskellige varianter af produktet, skal købsknappen blot sende kunden ind til produktsiden.

Også Call-To-Action på "Måsker er du også interesseret i disse produkter"

Det kan være, at det kommer i krig med dit design, men babyblå synes jeg ikke skriger "klik mig!" - Orange eller Grøn.. Det funger!

På forsiden skriver du Fast fragtpris: 30 kr. Nedenunder skriver du. at der er gratis fragt ved køb af over 500 kr. Så er fragten vel heller ikke fast på 30 kr? (Dette er flueknepperi, men jeg synes stadig, jeg ville nævne det)

Nu har jeg selv en webshop, som er bygget i DanDomain webshop 6.0. Jeg har fire trin i købsprocessen. Hvor du har de fem. Så det kan lade sig gøre, at gøre det mindre. Se her

Du har et fint link til din kundeservice. Dog flytter det sig afhængig af hvilken side jeg er på. Det er lidt frustrerende. Og så mangler den på forsiden..

Jeg har vist ikke mere. :)

Trods dette så er det en rigtig flot side !! :)

// Casper

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for masser af input... jeg suger til mig og retter løs på de ting jeg er enig i. Det er superfedt I gider bruge tid på det!

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Fra  williams+creative Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Plus+Minus

Flot hjemmeside, enkel og smagfuld. Jeg håber du får succes med din nye web.

Held&lykke

Finn Williams

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Nybroe:
Nu har jeg selv en webshop, som er bygget i DanDomain webshop 6.0. Jeg har fire trin i købsprocessen. Hvor du har de fem. Så det kan lade sig gøre, at gøre det mindre. Se her

Hej Casper

Det er vist bare fordi at jeg har inluderet siden "Vis Kurv" i den grafiske fremstilling af købsprocessen og det har du ikke... så vi har vist alligevel samme antal sider Sad

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Plus+Minus:
Det er vist bare fordi at jeg har inluderet siden "Vis Kurv" i den grafiske fremstilling af købsprocessen og det har du ikke... så vi har vist alligevel samme antal sider Sad

Det er korrekt. Så vi har egentlig lige mange kliks til hvad et køb. Men rent psykologisk kan det måske virke bedre på kunden, at når han/hun starter købsprocessen, så er der så få steps som muligt.

Men så igen. Hvis kunden først er i gang med at købe, tror jeg ikke det er det enkelte ekstra trin, der gør, at de hopper fra. :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)