Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender nogle en tysk bogholder der snakker dansk i Flensborg området?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et tysk firma og har brugt en tysk bogholder i mange år, men sproget giver mig lidt problemer når vi skal snakke lidt regnskabsteknisk snak :-) Derfor søger jeg nu en bogholder til mit tyske firma som også kan snakke dansk. Der kan både være tale om at ansætte en, eller en der udsteder en regning. Vil dog gerne have at vedkommende kommer her på kontoret og arbejder.

Så hvis i kender nogle i flensborg der har super styr på tysk bogholderi og snakker dansk så sig endelig til :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der findes flere forskellige, men fælles for dem alle er at de er ret dyre. Businesscenter-nord, Dantax og Danrevision tilbyder de opgaver du efterspørger til priser fra omkring 85 eur/time.
I det hele taget, virker det som et område (rådgivning eller assistance til danskere der ønsker at slå sig ned i Tyskland), hvor der er for lidt konkurrence, idet priserne virker meget høje (i tyskland er timeriserne generalt lavere end i DK).

 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne er høje ja når det gælder proffesionel rådgivning, og det betaler jeg gerne til enten Dantax eller Danrevision. Det jeg søgte var bare en ganske almindelig bolgholder til dagligdags bogholderi, og der er de ikke ret dyre.

Har fundet en nu her som også snakker dansk :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Hvor fandt du din dansktalende bogholder.

Jeg står nemlig også for at åbne afdeling i Flensborg og har derfor brug for hjælp til at komme i gang.

Mvh Nina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)