Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket video-software er dette lavet i?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :-)

Jeg kom lige til at se en musikvideo med noget fedt grafik i, og kom til at tænke på om det er noget der er rimeligt muligt at lave for en nybegynder indenfor området. Jeg har ingen erfaring udover lidt windows movie maker.

Hvilket software er/kan bruges til at lave sådan noget i? Og er det noget man kan lære på rimelig tid?

Softwaren skal helst være til PC.

Musikvideo'en(Fra 4.30, og til slut):

http://www.youtube.com/watch?v=HAfFfqiYLp0&ob=av2e

Håber i kan hjælpe :-)

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen der kan hjælpe? :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

man kan lave den slags effekter med et program fra adobe, som hedder After Effects. Det kan godt være kompliceret at gå i gang med, men der findes gode video tutorials på adobeTV. Du kan downloade en 30 dages prøve version, fra adobe's side.

Jeg skal ikke kunne sige om der findes godt gratis software, men alt efter hvad dine behov er, er det muligt.

vh kenneth k

Fra 8723 Løsning
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Fra  eklame.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

humle612:
Er der ingen der kan hjælpe? :-)

Jeg vil prøve at hjælpe lidt. Først vil jeg sige, at de effekter der grafisk er i denne video er rimelig simple. Man kan lave noget meget "værre" Smile

I alle prof. redigerings software, kan sådan tildannes. Man bygger det grafisk op på overlay spor.

Vi kører f.eks. normalt på 10-13 spor i redigeringsfasen, men vi er så "heldige", at vor grafiske programmer er kompatible med vort video redigerings softeware. På vor hjemmeside, kan du se lidt om tekst manipulation, men vi har har også lavet voldsomme opgaver med flash lightning tekster.

Men det er ikke bare noget man downloader et lille program til at udføre, og vupti så er alt på plads i løbet af en time. Men jo flere videoer man producerer, jo større lager kan man jo bygge op, og meget kan ofte genbruges. Men uden redigerings software med flere overlay, og et godt grafisk program, er ikke nemt at udføre.

Håber det hjalp dig lidt Smile

venligst

eklame

Videoer til ethvert formål:

eklame.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)