Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til Superbowl

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal jeg se Superbowl. Skal se den med et par venner foran fjernsynet. Vi har egentlig ikke planlagt noget specielt mad (udover en masse Pepsi).

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

På sofaen men en bud og en.. bud i hånden.. go packs! Hmm så må det blive giants

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

For 4 år siden var jeg til et arrangement i Randers, på deres fodbold stadium, hvor super-kicker-hall-of-famer Morten Andersen holdte foredrag sammen med Jimmy Bøjgaard inden kampen blev vist på storskærm. Det var helt fantastisk.

Ja, jeg ville jo gerne have set 49ers i Super Bowl, men deres forrygende sæson har skaffet den sidste del af finansieringen, så nu begynder de at bygge deres nye stadium til 1 mia. dollars her i Silicon Valley.

Nu skal Super Bowl lige overstås, og så er der ikke længe til at Baseball sæsonen starter - min favorit sport!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig skal jeg se Super Bowl, her i huset er det kun mig der syntes football er verdens bedste sport. Sidder gerne oppe torsdag, søndag og mandag nat. Giant vinder nok, men jeg har aldrig kunne lide det hold så jeg hepper på Patriots. Mit hold er Cardinals ( ingen fnisen takWink ) De gode øl og popcorn er klar. God kamp til alleBeer

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal over til naboen og se det. Det er en årlig tradition, vi har. :-)

Jeg håber på, at Giants vinder, eftersom New England slog Denver Broncos ud. :D

God kamp til jer alle!

Mvh. Christian

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har valgt ikke at se den i år. Det skyldes nok, at jeg stadig er bitter over, at Packers røg ud. Trods det dog var Giants, der slog Packers ud, hepper jeg dog på dem, da jeg af en eller anden grund har noget imod Tom Brady og Belichick.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)