Det gjorde jeg ikke, så kan desværre ikke fortælle hvor givende det i så fald er, men med en webshop som din, så er det selvfølgelig altid en mulighed :)
Har ikke prøvet at annoncerer gennem eb.dk direkte, men ville det måske ikke være bedre at bruge retargeting? Så rammer man trods alt bedre sin målgruppe.
Så har jeg bestilt en uge på eb.dk... mere info om hvordan det gik når perioden er slut, skulle være online fra imorgen og en uge frem.
Det banner vi stater ud med: (skulle der være nogle som har en ide til hvad der kunne give endnu flere klik / konverteringer er i velkommen så tester jeg gerne det i løbet af kampagnen) :)
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Så har jeg bestilt en uge på eb.dk... mere info om hvordan det gik når perioden er slut, skulle være online fra imorgen og en uge frem.
Det banner vi stater ud med: (skulle der være nogle som har en ide til hvad der kunne give endnu flere klik / konverteringer er i velkommen så tester jeg gerne det i løbet af kampagnen) :)
Hej Martin,
Jeg ville give knappen en anden farve. Eller teksten 'UDSALG!' - lige nu springer den ikke tydeligt i øjnene, fordi begge elementer har samme farve.
Knapteksten kunne du ændre til: "Se vores tilbud her".
Og så ville jeg måske skifte dit USP ud med: "Spar op til xyz % på køkkenudstyr, elektronik og ting til din bolig".
Jeg ville ændre i USP så det er mere tydeligt.. Jeg leder desperat efter hvad det er jeg kan få fat i. Der står udsalg 3 gange, det er måske lidt overkill.
Jeg ville ændre i USP så det er mere tydeligt.. Jeg leder desperat efter hvad det er jeg kan få fat i. Der står udsalg 3 gange, det er måske lidt overkill.
Præcis - jeg savner også noget konkret. "Spar 20% på brusehoveder" vs. "Udsalg på brusehoveder!"