Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering på Ekstra Bladet, hvad er dine erfaringer?

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det gjorde jeg ikke, så kan desværre ikke fortælle hvor givende det i så fald er, men med en webshop som din, så er det selvfølgelig altid en mulighed :)

 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke prøvet at annoncerer gennem eb.dk direkte, men ville det måske ikke være bedre at bruge retargeting? Så rammer man trods alt bedre sin målgruppe.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg bestilt en uge på eb.dk... mere info om hvordan det gik når perioden er slut, skulle være online fra imorgen og en uge frem.

Det banner vi stater ud med: (skulle der være nogle som har en ide til hvad der kunne give endnu flere klik / konverteringer er i velkommen så tester jeg gerne det i løbet af kampagnen) :)

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin René Mortensen:

Så har jeg bestilt en uge på eb.dk... mere info om hvordan det gik når perioden er slut, skulle være online fra imorgen og en uge frem.

Det banner vi stater ud med: (skulle der være nogle som har en ide til hvad der kunne give endnu flere klik / konverteringer er i velkommen så tester jeg gerne det i løbet af kampagnen) :)


Hej Martin,
Jeg ville give knappen en anden farve. Eller teksten 'UDSALG!' - lige nu springer den ikke tydeligt i øjnene, fordi begge elementer har samme farve. 

Knapteksten kunne du ændre til: "Se vores tilbud her".
Og så ville jeg måske skifte dit USP ud med: "Spar op til xyz % på køkkenudstyr, elektronik og ting til din bolig".
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin René Mortensen:
Så har jeg bestilt en uge på eb.dk... mere info om hvordan det gik når perioden er slut, skulle være online fra imorgen og en uge frem.

Hmm..... Og så er det at jeg, som "hader" reklamer vil sidde og holde øje med om den nu også er der.... Hmm

Fra Slagelse
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 70
Fra  More4You.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin René Mortensen:
Så har jeg bestilt en uge på eb.dk... mere info om hvordan det gik når perioden er slut, skulle være online fra imorgen og en uge frem.

Glæder mig til at høre hvordan din kampange er gået på eb.dk

Mvh Kenneth

eboost.dk

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

Martin René Mortensen:
Så har jeg bestilt en uge på eb.dk... mere info om hvordan det gik når perioden er slut, skulle være online fra imorgen og en uge frem.

Hmm..... Og så er det at jeg, som "hader" reklamer vil sidde og holde øje med om den nu også er der.... Hmm

Rettelse starter 13/07/2012 00:00 ;) bare så du ikke slidder din F5 knap op imorgen ;)

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin René Mortensen:
Rettelse starter 13/07/2012 00:00 ;) bare så du ikke slidder din F5 knap op imorgen ;)

OK....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ændre i USP så det er mere tydeligt..
Jeg leder desperat efter hvad det er jeg kan få fat i. Der står udsalg 3 gange, det er måske lidt overkill.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Mahler:

Jeg ville ændre i USP så det er mere tydeligt..
Jeg leder desperat efter hvad det er jeg kan få fat i. Der står udsalg 3 gange, det er måske lidt overkill.



Præcis - jeg savner også noget konkret. "Spar 20% på brusehoveder" vs. "Udsalg på brusehoveder!"

Evt. konkrete priser på produkter.

Side 2 ud af 8 (73 indlæg)