Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Menuindex.dk er ude af beta!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer

Nogen kan måske huske den gamle tråd fra sidste år. Vi har taget mange af tilbagemeldingerne til efterretning, og her over weekenden er vi gået ud af beta. Siden har nu mere eller mindre den funktionalitet, som vi oprindeligt havde tiltænkt. Det er ikke ensbetydende med, at vi er løbet tør for ideer, men vi føler, at det er et passende tidspunkt at stoppe op og gøre status.

Så kom frisk med feedback på siden og konceptet i sin nuværende form. Vi arbejder på at gøre søgningen hurtigere så hav tålmodighed.

Menuindex.dk

På forhånd tak!

Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Magnus

fed hjemmeside ide, og hjemmesiden skal nok blive god, bare bliv ved med at arbejde på den.

jeg synes den er rigtig fin, men blandingen af en reklame i midten af det hele og den tablerow med krakkort og en tekstbox ved siden af gør mig forvirret..... det forvirrer mere end gavn

blot min mening;-)

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

En ting jeg tror vil hjælpe meget er at du ligesom på airbnb har en tæller der viser hvor lang tid der er gået siden menukortet er blevet godkendt / opdateret, for jeg har optil flere gange bestilt noget fra nogle steder, for derefter at opdage at det menukort jeg sad med var gammelt og ændret siden sidst, og det ville sådan en tæller være betryggende for, så jeg ikke sidder med et 1½ år gammelt menukort.


Evt. send en e-mail ud til alle steder der er med en gang om måneden og spørge om de har lavet ændringer på deres menu, også 2 links, et hvis de skal ændre noget og et hvis de ikke skal.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:
En ting jeg tror vil hjælpe meget er at du ligesom på airbnb har en tæller der viser hvor lang tid der er gået siden menukortet er blevet godkendt / opdateret, for jeg har optil flere gange bestilt noget fra nogle steder, for derefter at opdage at det menukort jeg sad med var gammelt og ændret siden sidst, og det ville sådan en tæller være betryggende for, så jeg ikke sidder med et 1½ år gammelt menukort.

Det står skam allerede ved siden af menukortet i informationsboksen, men det kan godt være, at det skal fremgår lidt tydeligere.

Janus Lindau:
Evt. send en e-mail ud til alle steder der er med en gang om måneden og spørge om de har lavet ændringer på deres menu, også 2 links, et hvis de skal ændre noget og et hvis de ikke skal.

Hensigten er god og det ville fungere super godt, men det er ikke lovligt (Markedsføringsloven § 6). Så i stedet håndteres alt via breve, hvilket er en langsommelig og dyr proces.

Glen:
jeg synes den er rigtig fin, men blandingen af en reklame i midten af det hele og den tablerow med krakkort og en tekstbox ved siden af gør mig forvirret..... det forvirrer mere end gavn

Det er noteret. Hvis der er nogen andre meninger omkring dette, vil vi meget gerne høre dem.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Et lille bump før weekenden.

Vi havde håbet på at få lidt mere respons :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:

Et lille bump før weekenden.

Vi havde håbet på at få lidt mere respons :)



Hej Magnus,

Fin idé og side. :-)

Hvad med at man kan sammensætte sin bestilling og printe den ud? (eller sendt på SMS) - Så kan man lige smutte ned forbi og sige, jeg skal have nr. 1 og 23 eller hvad et nu måtte være :-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

frem med cvr nummer i fodnoten på siden, det giver mere troværdighed

et telefon nummer på kontakt siden , det giver lige lidt ekstra troværdighed skriv gerne kontakte tid på siden.

google plus især på siden og overveje facebook og twitter da google er også begyndt mere at vurdere ens side efter hvor mange likes .

ved ingen resultater god ide den forslår de nærmeste post nummer hvor der  er nogle restauranter i og det samme med by navne .

stave fejl skriver kina resturant kommer ingen, lave også ved stave fejl der dukker det korrekt op lav flere søge ord en glemmer et nummer i kommer i google et forslag hvad er det man søger og tit er det korrekt man søger der dukker op i google når man skriver forkert i deres forslag lav det samme på din side og den vil blive endnu bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

flot side men ville fjerne det top banner og benytte en 250x250 boks i højre side i stedet.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke finde nogen restauranter uden for københavn.
Bør nok fremgå, hvis det kun er for "københavnere" :) 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da et super fint website - det virker, er pænt osv. osv.

Det slår mig dog lidt... Hvorfor?

Jeg tænker: I laver formegentlig ikke det her for sjov. At få alle de her spisekort ind må have taget en del tid + design + programmering. Hvad er forretningsmodellen? 

Jeg tror, medmindre I har tænkt meget over dette, at det er her der skal tænkes en del. Lige nu har jeg absolut ingen grund til at bruge sitet i stedet for Just-Eat, hvor jeg samtidig kan bestille. Her kan jeg lige så hurtigt se om det er dyrt / billigt.

Så selvom det er et fint koncept - så kan jeg ikke se "hvorfor" i dets nuværende form. Men det kan være jeg tager fejl :-)

Held og lykke.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)