Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Menuindex.dk er ude af beta!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er rigtig fin. Glæder mig til at der bliver tilføjet spisesteder i Aalborg. Er lige som andre herinde interesseret i forretningsmodellen. Skal siden generere en indtægt og hvordan?

Lars Holdgaard:
Lige nu har jeg absolut ingen grund til at bruge sitet i stedet for Just-Eat

Det synes jeg nu der er, når der bliver tilføjet spisesteder i mit område. Just-eat er jo kun take-away og det er langt fra alle steder som er med.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft det er sjovt, at du siger at jeres side har været i 'Beta' ... men fair nok.

Anyway fed side! Hvad skal den bruges til?

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres feedback Yes

Mikael christiansen:

frem med cvr nummer i fodnoten på siden, det giver mere troværdighed

et telefon nummer på kontakt siden , det giver lige lidt ekstra troværdighed skriv gerne kontakte tid på siden.

CVR-nr. og telefonnummer er noget vi bevidst har gjort mindre tydeligt og udeladt. Min personlige mening er, at CVR-nummeret ikke bidrager med troværdighed. Det er trods alt ikke en webshop, og vi sælger som sådan ikke noget til vores brugere. Angående søgning er vores største udfordring at få folk til at forstå søgefunktionens begrænsninger i sin nuværende form, hvor hver søgning tager udgangspunkt i en (typisk) geografisk afgrænsning. Derefter kan man så filtrere efter kriterier som køkkentyper.

I princippet kunne vi godt gøre det muligt at aktivere visse filtre vha. den oprindelige søgning fx "kbh v sushi udbringning" eller "kbh v indisk pakistansk", men jeg er lidt i tvivl om det gør det hele mere uigennemskueligt. I det hele taget er fritekstsøgning en svær størrelse at have med at gøre.

Vi kigger på at lave noget % match på søgeord. Lige nu skal søgeordet matche 100 % på søgeresultatet, før det bliver vist.

solsikken1:

flot side men ville fjerne det top banner og benytte en 250x250 boks i højre side i stedet.

Vi havde oprindeligt en reklame der, men har valgt at fjerne den, da den ikke genererede nogle klik overhovedet. Samtidig skubbede den vigtigt indhold langt ned på siden. Egentlig vil vi gerne helt af med topbanneret, men det er en del af det oprindelige layout og kan ikke sådan videre fjernes, da den adskiller header og indhold - uden den flyder det hele sammen.

Jesper Hansen:

Kan ikke finde nogen restauranter uden for københavn.
Bør nok fremgå, hvis det kun er for "københavnere" :) 

Det er bestemt ikke kun for københavnere, men lige nu findes de fleste spisesteder på Vesterbro. Det står også på forsiden og i vores FAQ, men det er måske en god idé at gøre beskeden ved 0 resultater betydeligt mere brugervenlig og informativ.

Lars Holdgaard:

Lige nu har jeg absolut ingen grund til at bruge sitet i stedet for Just-Eat, hvor jeg samtidig kan bestille. Her kan jeg lige så hurtigt se om det er dyrt / billigt.

Så selvom det er et fint koncept - så kan jeg ikke se "hvorfor" i dets nuværende form.

Leder du kun efter menukort og restaurantoplysninger, når du vil bestille takeaway? Vi får absolut flest hits på de spisesteder, der ikke også findes på Just-Eat.dk. Ja, hvis du ved, at du vil bestille takeaway, og at det skal være igennem Just-Eat.dk (og ikke en af de andre udbydere), så går du selvfølgelig ind på Just-Eat.dk og bestiller der.

I de fleste tilfælde er købsprocessen dog langt fra så simpel. Vi lavede i sin tid siden, fordi vi var forbandet trætte af, at det skulle være så svært at finde det, som man ledte efter. Og det var uanset om man bare ledte et menukortet til den nede på hjørnet, skulle finde en god café med brunch til langt ud på eftermiddagen eller en italiensk restaurant til hele familien. Vi har masser af planer om at tilføje features, der gør det endnu mere attraktivt at starte sin søgning på Menuindex fremfor fx AOK eller Google.

Remydk:
Hold kæft det er sjovt, at du siger at jeres side har været i 'Beta' ... men fair nok.

Hvorfor?

Til spørgsmålene omkring forretningsmodellen kan jeg sige, at vi prøver en masse ting af. Vi bekymrer os ikke så særlig meget om at tjene penge lige nu, men langt mere om at levere en service som folk kan bruge.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)