Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købes: Gammel billig Mac

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg står og skal bruge en Mac, og ville derfor forhøre mig herinde, om der er nogen som har en gammel mac liggende.

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvilken, den skal bare virke.

Det eneste som den skal bruges til, er upload af apps til Itunes.

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg vil råde dig til at købe en Intel baseret Mac, der er stadig en masse brugte G3'ere derude og dem kan du ikke opgradere med ny MacOSX.

Jeg ser ofte Intel Mac Mini'er til et par tusinde på dba.dk, det tror jeg er det rigtige sted at kigge.

;-Peter

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Hej Mark

Jeg vil råde dig til at købe en Intel baseret Mac, der er stadig en masse brugte G3'ere derude og dem kan du ikke opgradere med ny MacOSX.

Jeg ser ofte Intel Mac Mini'er til et par tusinde på dba.dk, det tror jeg er det rigtige sted at kigge.

;-Peter

Hej Peter,

Tak for svaret, tror ikke G3 er noget problem, da det som sagt bare skal bruges til upload. Så sådan et gammelt hakkebræt burde også kunne bruges til det :)

Har været inde på Dba og kigge, men synes et par tusinde er meget for sådan et gammel hakkebræt :).

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

er det bærbar eller stationær?

du kunne kontakte det lokale dagblad for at høre om de har nogle skrottede mac'er du kan købe billigt, men det er sikkert nogle af de gamle hvide G3 lamper som de har kasseret.

ved ihvertfald at de fleste grafiske virksomheder og dagblade har været nød til at skrotte de mac'er som ikke er intelbaseret. 

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret,

Kan se  at jeg faktisk bliver nødt til at have en Intel,

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)