Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på www.sortesokker.dk

Side 9 ud af 9 (90 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi ændret TrustPilot badgen derinde. Skulle spille meget bedre nu. Senere bliver teksten i footeren ændret, handelsbetingelserne kommer til at spille. Der kommer en "Køb prøvepar" knap og så får man mulighed for at redigere ordren under checkout-delen.

Hvad siger folk til en "Hvor har du hørt om os"-funktion? Er det go eller no-go?

Dbh. Yngvi

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop modtaget 30 par sokker, og umiddelbart virker kvaliteten rigtig fin - så jeg siger mange tak :) 

Yngvi K.:
Hvad siger folk til en "Hvor har du hørt om os"-funktion? Er det go eller no-go?

Hvis det er fordi i reelt har lavet nogle markedsføringstiltag hvor der er en chance for folk kender jeg via så er det ok. F.eks. tv kampagner eller lign hvor i har behov for at tracke om det har en effekt.  

Hvis det bare er for at skrive: Amino, venner, google, andet, så er det en no-go i mine øjne og det vil ødelægge den ellers super simple ordre gennemgang.

Jeg er dog meget stor tilhænger af at i skriver kort gebyrer inden man trykker gennemfør ordre, jeg tror egentlig også det er lovpligtigt netop fordi i kalder knappen gennemfør ordre. For man gennemfører reelt en ordre uden at vide hvad total beløbet bliver. 
Anyways, jeg bliver altid ærgelig over at der kommer et ekstra gebyr på lige i sidste sekund inden man trykker betal, så vil jeg hellere være opmærksom på det fra start, og så sørg for at gøre tydeligt opmærksom på at visa-dankort er gebyrfrit hos jer.  

Fra Lystrup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Fra  The Wine Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, enkelt og yderst overskuelig hjemmeside :-) Har du selv lavet den?

Jeg søger en der kan opdatere min hjemmeside www.the.wine.dk med e-handelsmodul, søgefunktion mv.

Hilsen Merete

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:
Hvis det bare er for at skrive: Amino, venner, google, andet, så er det en no-go i mine øjne og det vil ødelægge den ellers super simple ordre gennemgang.

Jeg tror du har ret!

Martin Tygsen:
Anyways, jeg bliver altid ærgelig over at der kommer et ekstra gebyr på lige i sidste sekund inden man trykker betal, så vil jeg hellere være opmærksom på det fra start, og så sørg for at gøre tydeligt opmærksom på at visa-dankort er gebyrfrit hos jer.  

Kan jeg godt forstå. Vi må se om vi ikke kan ændre lidt i ePay's modul. Vi har bedt ePay om IKKE at opkræve gebyr på Dankort, som 80% bruger. Jeg finder en løsning omkring det med gebyrer. En ting er sikkert, vi bliver nød til at opkræve det, betaler en med et udenlandsk mastercard el. lign, så sluger det uforståeligt meget af avancen :)

Det er trods alt en forretning.

Martin Tygsen:
Jeg har netop modtaget 30 par sokker, og umiddelbart virker kvaliteten rigtig fin - så jeg siger mange tak :) 

Fedt!! Selv tak.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Merete:

Flot, enkelt og yderst overskuelig hjemmeside :-) Har du selv lavet den?

Jeg søger en der kan opdatere min hjemmeside www.the.wine.dk med e-handelsmodul, søgefunktion mv.

Hilsen Merete

Ja, vi har selv lavet den. Jeg synes også du skal lave din side om til en webshop og investere 100% i det (trust me, det er det værd.. Bare se alle de fede respons der kommer her på amino). 

Der findes tusindevis herinde på amino, som kan hjælpe dig med en webshop :)

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi lavet nye handelsbetingelser :) Lidt skævt skrevet... Nogen feedback?

Dbh. Yngvi

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Totalt fedt koncept!

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har fået min pakke i fredags. Det er superkvalitet. Var lidt tvivlende dér, men det er der ingen grund til.

Fed niche, håber det bliver en succes.

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Orkede ikke at læse alle besvarelser igennem, beklager, hvis det er nævnt, jeg vil bare gerne se en video, på den landingsside. Så jeg kan "føle" kvaliteten.. Som minimum, flere billeder af produktet.

Fed ide, god niche, held og lykke

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Daniel:

Orkede ikke at læse alle besvarelser igennem, beklager, hvis det er nævnt, jeg vil bare gerne se en video, på den landingsside. Så jeg kan "føle" kvaliteten.. Som minimum, flere billeder af produktet.

Fed ide, god niche, held og lykke

Dét, er en god idé! Den skal vi nok få kigget på. Vi får lavet noget med at man kan se zoome billedet (uden at genere landingpagen) og så en video på siden også.. God idé.

----

Til jer andre så er der kommet nye rettelser:

  • Man kan købe et testpar i dropdown (der kommer også en seperat knap). 1 par for 29kr inkl. fragt.
  • Man kan rette i ordren i OneStepCheckout
  • Der er kommet ny og bedre beskrivelse (med lidt humor). Også i handelsbetingelserne
  • Der er ændret i pointerne for oven. Nu er der fokus på pris, kvalitet og størrelse.
  • Der er ændret i TrustPilot boksen således designet passer bedre ind og,
der er nu en garanti på:

Spis-din-egen-medicin-Garanti:

Vi garanter at vi bruger vores egne sokker hver dag, hele året rundt. Hvis du møder os og vi ikke har vores sorte sokker på (bare fødder undtaget) så får du helt gratis 30 par sendt til din egen adresse.
Så kører bussen!! :)

Dbh. Yngvi

Side 9 ud af 9 (90 indlæg)