Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan deaktiverer jeg Windows updater?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg endnu engang mistet data fordi computeren spontant har genstartet og nu er min grænse nået. Hvordan deaktiverer jeg den automatiske opdatering (og efterfølgende genstart) af Windows?

 

Jeg bruger XP og er kun interesseret i at vide hvordan man deaktiverer, så bare spring de lange religiøse taler om hvorfor Windows er skidt og hvorfor jeg bør skifte til Linux/Ubuntu/God-knows-what over :)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Du finder indstillingerne under Kontrolpanelet -> Automatisk opdateringer
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Så simpelt kan det gøres :)

 

Så har jeg lige et par computere, der skal under kærlig hånd. Tusind tak.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-05-2007 16:56:51
Forfatter: Carsten Jacobsen
Øhh... Det er vel ikke for smart at slå automatiske opdateringer fra, er det?

Amino''en David McNally skrev engang om det på sin blog, og hans kur virker mere spiselig: http://mcnally.dk/61/windows_er_blevet_opdateret_og_skal_genstartes/

mvh Carsten


Nej det er på ingen måde tilrådeligt at slå automatiske opdateringer fra - Men han ønskede jo ikke brok Hvis man slår automatiske opdateringer fra kræver det, at man er flittig til at tjekke efter opdateringer.. omvendt kan man jo også bare få den til at sige når der er nye opdateringer og så kan man selv bestemme hvornår man vil hente og installere dem.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-05-2007 17:00:32 Forfatter: Michael Mortensen
Dato: 10-05-2007 16:56:51 Forfatter: Carsten Jacobsen Øhh... Det er vel ikke for smart at slå automatiske opdateringer fra, er det?

Amino''en David McNally skrev engang om det på sin blog, og hans kur virker mere spiselig: http://mcnally.dk/61/windows_er_blevet_opdateret_og_skal_genstartes/

mvh Carsten


Nej det er på ingen måde tilrådeligt at slå automatiske opdateringer fra - Men han ønskede jo ikke brok Hvis man slår automatiske opdateringer fra kræver det, at man er flittig til at tjekke efter opdateringer.. omvendt kan man jo også bare få den til at sige når der er nye opdateringer og så kan man selv bestemme hvornår man vil hente og installere dem.


 

Og det er præcis det sidste jeg har tænkt mig at gøre :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)