Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor program/projekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kender til et mentor program/projekt her i DK. Jeg har læst en del om det, bla. i " What I learned befor I sold to Warren Buffet". Bogen kan krafitgt anbefales!!  Jeg har bare ikke hørt om det her i Dk.
 
Jeg er selv iværksætter inden for  guldsmede/smykke branchen og synes selv at jeg er kommet godt igang.  Dog synes jeg der kan være svær at, samle sig om en god ide, inden den anden gode ide popper op. Det kunne være godt at have en mentor til at holde en i fokus, eller give en opsang/peptalk.
 
Kan nogen hjælpe mig?
 
Mvh Kim 
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg selv bruger Sparring med Erfaring, hvor jeg får tilknyttet en erfaren erhvervsleder som min sparringspartner.  Det er guld værd, fordi du får en kompetent person at spille bold op ad og få diskuteret dine ideer og tanker. Det er jo ikke altid konen derhjemme kan følge dig i dine visioner og tanker for din virksomhed.
 
Et nyt tiltag er ErhvervsSparring, der er et samarbejde mellem Økonomi- og Erhvervsministeriet, DANA arbejdsløshedskasse for selvstændige, og revisions og rådgivningsfirmaet KPMG om etablering og organisering af et landsdækkende netværk af 30-40 iværksætterklubber.
 
Du kan læse mere om det på http://www.erhvervssparring.dk/.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)