Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et spørgsmål om forsendelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  SilverSmoke.dk v/Silver Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen "mit første indlæg" nu håber jeg at jeg har skrevet det rigtige sted

 

Jeg har en hjemmeside, hvor vi sælger flere produkter, men et af dem er nu blevet ulovligt at sælge i Danmark.
Dog er det lovligt i resten af EU.
Tænkte på om jeg kan klare den ved at oprette en engelsk afdeling og så sende de vare derfra og resten fra vores danske afdeling?

I princippet burde det vel ikke betyde noget at hjemmesiden er på dansk og ligger på et dansk webhotel, så længe produkt ikke sendes fra Danmark?

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

vonTorp:
men et af dem er nu blevet ulovligt at sælge i Danmark.
Dog er det lovligt i resten af EU.

Unden at vide mere konkret om produktet, og hvorfor det er forbudt at sælge i Danmark, så vil jeg mene, at når det er forbudt at sælge produktet i Danmark, så vil det også være ulovligt for en kunde at købe det i udlandet og så få det leveret i Danmark.

vonTorp:
Tænkte på om jeg kan klare den ved at oprette en engelsk afdeling og så sende de vare derfra og resten fra vores danske afdeling?

Så på den måde kan du ikke omgå reglerne i hvert fald med at sælge produktet til danske kunder.

Hvis du sælger dine produkter til kunder i resten af EU, så vil dit forslag selvfølgelig være en mulighed, men det er det jo nok ikke, når du nu skriver at hjemmesiden er på dansk. Smile

Mvh.

Ole

Fra Hvidovre
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torp Hvad gør at produktet er forbudt at sælge i Danmark ?

 

Mvh

René

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  SilverSmoke.dk v/Silver Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

nogle opstramninger af regler på området, så det må ikke længere sælges af private i Danmark.

Mvh

VonTorp

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  SilverSmoke.dk v/Silver Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

jeg du regner med at sælge til hele EU inden for nærmeste fremtid,tak for dit svar og hjælp

Mvh

VonTorp

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere varer som er forbudt at sælge i Danmark, men som forbruger ikke er forbudt at købe udenlands ... Det er direkte konkurrenceforværrende i visse tilfælde, da de fleste af de produkter er "best sellers".....

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)