Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30.000 og en god idé, hvad nu?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey kære Amino bruger :)

Har fulgt med herinde på debatten over en længere periode, og har set folk få nogle brugbare svar, og råd. Så nu føler jeg det er på tide at jeg prøver at få nogle svar, og nogle meninger.

Jeg har små 30.000 og gøre godt med, og har en ide om en webshop som skal bygges op omkring protein pulver (er også åben for andre idéer). Har snakket med en alletiders web udvikler som har givet et slag på tasken på en solid hjemmeside, som han mener vil koste mig omkring 10.000. Men er der nogle "skjulte" omkostninger ved at starte en virksomhed, og få cvr-nummer? Og er der nogle sær regler når man vil importere protein pulver fra et andet EU land? Håber i kan hjælpe mig, og evt. give et råd eller 2 med på vejen, da jeg er forholdsvis ny i gamet, men brænder virkelig for det :)

På forhånd mange tak - Schlosser :)

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Strib
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Fra  NonsensMedia Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jesper.

Som bleg nørd har jeg ikke så meget forstand på protein pulver, men webshops kan jeg hjælpe lidt med. Du skal huske at ud over udviklingsprisen på hjemmesiden, er det ikke er gratis at have dankort betaling på din side. Det kan du læse mere om inde på Betaling.dk, og så skal du også have en betalingssystem, som for eksempel epay.dk, hvor du oftest betaler et fast månedligt beløb. Det er lige de priser som folk bliver overraskede over når de starter en webshop. Bankoverførsel er selvfølgeligt altid en mulighed, men en mulighed der bør undgås hvis man er seriøs omkring det.

Håber at jeg var til lidt hjælp.

Mvh Niclas.

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på, at du kan få lavet din side billigere end det du skriver, men det er vel bare at kigge sig lidt omkring.

Jeg synes en del andre sælger pulver, hvilket jo ikke taler til din fordel.

Det som slår mig er følgende:

  • Har du undersøgt om det overhovedet er lovligt at importere?
  • Hvad koster det at importere (UDGIFT)
  • Hvordan vil du reklamere for din side (UDGIFT)
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jesper nu er protein pulver et høj konkurrence område, og hvis du betaler 10000, for at få lavet din shop så er der ikke ret meget tilbage til SEO. osv. Men det kan da godt lade sig gøre, det kræver bare at du også har lyst til at arbejde hårdt for at lære SEO.

Du kan evt. læse her og her hvis du er god til engelsk.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Og som i også er inde på, er konkurrencen rigtig stor lige på det her område, og der er en hulens masse regler og godkendelser man skal igennem for overhovedet at må importere pulver til Danmark.

Men har heldigvis en rigtig god idé som jeg tror jeg vil gå efter istedet, som læner sig op ad en betalings bruger hjemmeside istedet.

Hvis der er nogle som er hårde til at lave hjemmesider, eller nogle som bare ved en masse om det må i gerne smide en PM, for vil gerne høre om det overhovedet er muligt at lave for den sum penge som jeg er i besiddelse af :) 

Igen, tak!

/Jesper

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

det kan sagtens lade sig gøre for 30.000 kroner det kræver dog tid ,men den vildeste iværksættere skal det nok lykkes vær aktive over alt og spred dig være venner med alle

få videoer på siden og lav branches bedste side hele vejen igennem

der er altid ekstra at lave  http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool, mange tak, det er helt sikkert ting som altid kan laves ja :)

Men der er noget der bliver snakket om tit herinde, men som jeg ikke helt ved hvad er? Hvad menes der nor man snakker om SEO h1, h2 og h3?

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Strib
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Fra  NonsensMedia Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man arbejder med SEO (søgemaskine optimering), er det vigtigt at have de rigtige overskrifter inde i H1 tags, da det fortæller søgemaskinerne at det er en overskrift, og det kigger mange søgemaskiner på. Bare husk ikke at overbruge dem da det kan virke den anden vej, og blive betegnet som snyd, og derfor bliver straffet af søgemaskinerne.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)