Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opdateret viden om cms med god seo

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
...hep og der kom så lige et svar mens jeg skrev mit indlæg...

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke selv praktisk erfaring med Joomla, men har hørt meget godt om det. Men alle de systemer du nævner burde være OK - det er mest et spørgsmål om, hvad det er du helt nøjagtigt gerne vil, og om hvor meget der så skal gøres for at tilpasse systemerne disse ønsker. Så start med at lave en kravspecifikation på de ting du gerne vil kunne og se så på systemerne i forhold til det.
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også sat kravspec op på det... kan jo ligeså godt bruge min ingeniør-organiserings-indsigt til et eller andet ...
Har lige installeret Drupal, og jeg kan godt lide, at du kan specificere hvad dit URL skal hedde.. hmm... kommer lige med en længere udredning senere, hvis du også leder efter noget tilsvarende, Regin... men drupal ser rimelig nemt ud indtil videre...


Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian; Ja kender godt Drupal, har også haft det installeret et par gange. Har du overvejet Umbraco? Det er godt nok .net, men hvis det er ligemeget så virker det som et meget CEO venligt system (uden at jeg er ekspert i SEO)




Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg arbejder selv professionelt med Joomla og derfor er mit indlæg nok lidt "farvet".
Men jeg ville klart vælge dette CMS af flere grunde.

Det er:


  • Nemt at arbejde med

  • Relativt nemt at designe til og bygge et design op omkring

  • I Joomla 1.5 (som dog stadig er i beta) kan du desuden i en hvis grad påvirke den HTML der genereres - dog ikke 100%, men der er bedre kontrol med det i denne version.

  • Der findes et stort og aktivt dansk såvel som internationalt brugerforum for systemet

  • Der findes utrolig mange "plugins" til systemet hvilket gør det meget fleksibelt.

  • Der findes flere "SEO" plugins som via mod rewrite kan give dit pæne urls


Joomla er ikke specielt stærk i brugerstyring som f.eks. Typo 3 hvilket nok er den største "anke" imod systemet, men der findes dog "hacks" der afhjælper dette.

Så ja, jeg synes ikke valget er svært


Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej



Joomla er nemt at sætte op og kan få en fornuftig struktur, den bør sættes op på en Unix dunk med Apache, hvor den Seo venlige struktur kan styres vha. af rewriteengine og htacess filen i rodden.
Systemet fungerer godt og der er mange moduler på markedet, elearing mv.
 


Typo 3 er også et kanon system, men henvender sig nok til lidt større løsninger.



Jeg har arbejdet en del på begge platforme og de er begge rigtigt gode.


 


 


Med venlig hilsen


Wesecureit
 
René


Wececureit René
Side 3 ud af 3 (26 indlæg)