Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate hjemmesider - 2 forskellige slags - WHAT?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke lige komme på en anden overskrift, sorry.
Anyways..

Så vidt jeg har forstået findes der 2 helt forskellige slags Affiliate hjemmesider. Den ene er hvor du smider blog indlæg på siden, og opdaterer den hele tiden, og den anden er hvor man eksempelvis laver en side hvor man sammenligner nogle produkter - Eksempelvis bredbånd, voks, m.v.

Blog-affiliate er jeg nogenlunde ved at finde ud af, men det andet - hvordan genererer man besøgende til det? Hvordan søgemaskineoptimerer man det? (altså den med hvor man sammenligner nogle produkter, og opdaterer siden en gang om måneden, o.lign?) 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver nogle gode SEO venlige produktbeskrivelser :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men jeg kan bare ikke se hvordan siden skal kunne trække besøgende til sig, når der ikke er mange tekster/den ikke opdateres med blog indlæg.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:

Ja, men jeg kan bare ikke se hvordan siden skal kunne trække besøgende til sig, når der ikke er mange tekster/den ikke opdateres med blog indlæg.

Du behøves ikke, at holde dine tekster opdateret hele tiden.

Det er det fede, ved denne slags affiliate sider - du laver unikke artikler der trækker besøgende fra google, og derefter står den som passiv indkomst

Hvis man vælger at lave prissammenligningssider, skal man selvfølgelig ind og opdatere priserne ind i mellem :-) 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du/en anden skrive en liste over hvilket seo man skal igang med for at få en ordentlig passiv indkomst på siden?
Det ville hjælpe mig meget, med om det er den slags Affiliate sider jeg skal lave. 

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:

Vil du/en anden skrive en liste over hvilket seo man skal igang med for at få en ordentlig passiv indkomst på siden?
Det ville hjælpe mig meget, med om det er den slags Affiliate sider jeg skal lave. 

Jeg kender intet til seo - men nu findes stort set alt på nettet, jeg kan f.eks. anbefale UnderEnPlov, hvor du kan få skrevet SEO venlige artikler ud fra de søgeord, du gerne vil have din hjemmeside til at blive fanget på. F.eks. "Billigt ID Voks"

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens selv skrive SEO artikler. Men det er også stort set også kun den SEO viden som jeg har :p

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Her finder du rigtig mange guldkorn indenfor alle områder af søgemaskine optimering!

SEO

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)