Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal mig en Amerikansk host

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle sider hos Site5. De har en super support, hvilket også har været lidt nødvendigt i perioder, desværre. Egenlig er jeg ok tilfreds med Site5. Bruger dem dog kun til mindre vigtige og private sider. Til prof sider, vil jeg nok kigge lidt videre.

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Dreamhost og er ganske godt tilfreds.

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres guldkorn! :)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som allerede anbefalet, webhostingtalk.com er et rigtig godt sted at starte, men ellers er der Liquidweb som fungerer rigtig godt og så er der softlayer som også fungerer glimrende.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvor meget det rent faktisk giver at havbe host i usa hvis ens side er engelsk sproget ?

jeg har en side om Security home systems, men den er hostet her i DK, hvad mere ville jeg få ud af og gøre det i USA, her tænker jeg rent placering på google :)

På forhånd tak

sorry for lidt off topic

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Articoli.dk - tilføj link:
Nogen der ved hvor meget det rent faktisk giver at havbe host i usa hvis ens side er engelsk sproget ?

Hmm, jeg har gravet lidt dybere i emnet nu, og det ser ud til (efter hvad exaweb siger), at det slet ikke er nødvendig at hoste i udlandet, så længe man bare fortæller Google at målgruppen er i udlandet, så vil Google se bort fra serverens fysiske placering. Meget interessant faktisk. Læs artiklen her.

Så det ser faktisk ud til at denne tråd er overflødig. Men nu ved vi da det, dejligt. :)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej john

Den artikel siger jo det man vil hører :)

Men burde det så være nok og angive områder man har som målgruppe i google webmaster tool?

Vil da prøve at kigge derinde og se hvordan man ændre målgruppe og lande :)

Jeg tænker bare hvis en side er skrevet på engelsk og med .com domæne, burde google så ikke kunne regne ud at siden er lavet til engelsk sprogede folk ?

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Articoli.dk - tilføj link:
Jeg tænker bare hvis en side er skrevet på engelsk og med .com domæne, burde google så ikke kunne regne ud at siden er lavet til engelsk sprogede folk ?

Jo, det burde den logisk set nok kunne, men i opstartsfasen af en hjemmeside tror jeg det er rigtigt nok som artiklen siger, at Google kan blive lidt forvirret.

Min tanke var at det havde en direkte (omend lille) effekt på din SEO, hvis den fysiske placering af din hosting, fandt sted i USA, men det ser jo ikke ud til at være tilfældet. Synes bare jeg kunne mindes at have set det et sted engang.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også huske der for noget tid siden var samme snak om det gav bedre, men så er det jo bare fortsat at hoste ved dansk selskab og lade google finde ud af ens side er international med tiden.

Jeg vil ikke fortage mig yderligere så, men afvente og se min analytik og hvor i verden mine besøgkommer fra

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Articoli.dk - tilføj link:
Kan også huske der for noget tid siden var samme snak om det gav bedre, men så er det jo bare fortsat at hoste ved dansk selskab og lade google finde ud af ens side er international med tiden

Jeg har lige kigget i webmaster tools for mine sider, og med min nyeste side penge-maskinen.dk kan jeg se at google allerede selv har fundet ud af at den er dansk, og selv har angivet at målgruppen er dansk, så mon ikke det går helt af sig selv idag?

Det kan være at det tidligere har været en fordel at hoste i landet hvor sin målgruppe er, men google bliver jo også klogere :)

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)