Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode E-learnings programmer til medarbejdertræning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-brugere,

Jeg søger efter et godt e-learnings program til medarbejdertræning. Gerne et godt skræddersyet program som indeholder alt som butiksansatte har brug for i henhold til produktkendskab og kundeservice. Der må være udviklet nogle gode og brugbare programmer netop til dette formål. Er der nogen som kender noget der kan anbefales?

Jeg vender tilbage på mandag – rigtig god weekend:)

Mads

cykelbanditten.dk

Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til mig på 26 70 88 88 - vi har en løsning til den slags.

Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for samtalen og tilbudet Jacob.

Er der andre der har noget at byde ind med?

Lige for at opfriske: Det jeg søger er primært et open source system, hvor man selv kan tilpasse det til det man har behov for. I dette tilfælde at sende nogle online træningsvideoer ud til medarbejdere hvorefter de enkelte medarbejdere kan teste deres viden via spørgeskema test.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke se, at du er blevet informeret om dedikerede e-læringsplatforme (LMS). Jeg stiller gerne mine 10 års erfaring med e-learning til rådighed, hvoraf de 9 år primært har drejet sig om at få open source LMSet Moodle til at blive værdifuldt som kompetenceudviklingsplatform.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det er lidt svært at svare dig, da det er uklart hvad det er du søger.

Her spørger du om et e-lærings program, og i en anden tråd spørger du efter et e-læringssystem, som godt kunne være Moodle (LMS) som en andet har oplyst til dig.

E-lærings program (digital læringsmiddel), tænker du her på et program som er færdigudviklet og som evt. kan tilpasses med lidt modifikationer til din organisation, indenfor salg, kundepleje, produktkendskab?
Eller er det et program som ToolBook, Captivate, Mediator, som alle er hvad man kalder forfatterværktøjer. Disse programmer bruges til at udvikle E-læringsprogrammer med, som efterfølgende kan køre i et E-læringssystem, som Moodle og andre (LMS).

Jeg omtaler Moodle, da det er gratis, men det kan godt være lidt svært at arbejde med hvis du ikke kender til disse systemer i forvejen. Derfor kan du jo trække på den viden jens Gammelgaard tilbyder dig, hvis det er et LMS system du er på udkig efter.

Det tager som sådan ikke lang tid at udvikle et program, som kan bruges i din organisation, hvis alle læringsobjekterne (samling af information, der kan give et klart læringsmål) er klart defineret. Det der tage tid i sådan projekter, er at få stablet en læringscenter (afd.) op, der kan bruges til jeres organisation, samt at få en stabil læringsplatform.
Læringsplatform dækker hele det område der skal til, for at afholde og udvikle digitale læringsmidler.

Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Juul og Jens Gammelgaard

Det vi konkret søger er nok et E-læringsprogram efter den definition som Juul henviser til. Altså et færdigudviklet program hvor man har en brugerlicens ved en ekstern udbyder og hvor man derved kan logge sig ind og bruge forskellige funktioner. De funktioner som programmet skal indeholde er primært en spørgeskemafunktion (eller multiple choice funktion), hvor det er muligt at tilføje tekst, videoer og billeder i spørgeskema. Dataen skal desuden kunne udtrækkes (f.eks. til excel) og der skal desuden kunne laves forskellige standard rapporter. Det vil desuden være et ekstra plus hvis brugerne kan besvare spørgeskemaet via en app på deres smartphone. Lige som det også kunne være fedt hvis man kan starte et spørgeskema mobilt via en app, men ikke noget krav.

Jeg har brugt et par dage til at teste Podio og Zenbilling men det har ikke helt levet op det som vi skal bruge det til. Lars Pind fra Zenbilling var så flink at henvise mig til et par andre sider som muligvis kan det som vi gerne vil.

Så lige nu ser jeg på Surveygizmo, Surveymonkey og Wufoo – efter  et hint fra Lars :)

Jeg vender tilbage til forumet hvis det bliver aktuelt. Håber at det nu er lidt mere klart hvad vi søger og hvad vores behov er..

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Ud fra dit beskrevne lyder det funktionsmæssigt, som om du søger noget, open source platforme allerede kan. Der findes også spørgeskemafunktioner og rapportering noget i stil med Gizmo, Monkey og Wufoo i Moodle.

Tesco, Nike, Canon og nogle af mine kunder får simpelthen deres open source valg hosted af deres udbyder. Derpå tilvælges en service- og oplæringsaftale og derved bliver projektet berammet på tryg vis. God vind med dit projekt, hvorend du starter Smile

Venlig hilsen
Jens 

Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Jens Smile

Hvis jeg finder ud af at projektet bliver mere omfattende end forventet så vil jeg tage kontakt til dig. Tak for info Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)