Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil i give mig feedback på sitet?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Hansen:

@Mikael, tak for godkendelsen Stick out tongue

Der er facebook og twitter links på kontakt-siden, er det ok, eller skal de virkelig være på forsiden?

Betyder CVR nummer noget i google (ved vi noget om det med sikkerhed?) eller kun for at købere skal føle sig mere trygge?

Og ja, du har nok ret med kontaktformularen, det er så hermed projektet for lørdag formiddag Big Smile

den vigtigste mangler på siden google plus jo flere likes jo bedre vurdere google ens side

jeg ville sætte det på alle sider især google plus

cvr nummer det betyder ikke noget i google men det giver troværdighed over siden synes jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, ender jo nok med at jeg må oprette en Google+ profil så :)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes bestemt også at du har en flot hjemmeside.
Held og lykke med projektet:)

Mvh
Fyren fra Aarhus:)

http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig ville jeg få en grafiker til at kigge på dit site.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

fin side.. men bryder mig faktisk ik om at hoved menu forsvinder når man går ind i menuer--
Så skal man tilbage.. ellers skal man finde Forside som står med småt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Simpel:

Hvis jeg var dig ville jeg få en grafiker til at kigge på dit site.

ØØh..det var da ikke et særlig konstruktivt indlæg.

Du burde da i det mindste skrive hvorfor du finder det nødvendigt med en grafiker.

Personligt synes jeg faktisk det er en rigtig fin side med rigtige gode tekster. Det er i hvert fald en side, der kunne sælge noget til mig.

Blot nogle få småting:

*Fed idé med menupunkterne på forsiden. Jeg synes faktisk du skulle lade dem fremtræde på alle siderne - det er der plads til og tror jeg vil få siden til at virke mere gennemført og overskuelig.

*Et par billeder af Jer, f.eks. på kontaktsiden vil "live" siden lidt op

* I forbindelse med jeres fine referencer kunne der godt være lidt flere screenshot af den pågældende case.

*...og så, som før mævnt: CVR-nummer...

Disse få ting, så mener siden virkelig "spiller"

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker side, men er metro brugerfladen ikke noget blå/grøn? Eller i hvert fald mere end én farve, for det kan godt blive lidt for meget med alt det røde.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for de mange (de fleste ihvertfald) konstruktive indlæg!

Det er sgu fedt at der er så mange der lige gider bruge et minut eller fem på at skrive nogle ord.

Jeg vil overveje om jeg kan lade menuen forblive på alle siderne i en slags mini-format eller andet.

@Kumulizz, nej Metro designet er ikke låst til en specifik farve. På Windows Phone, er den røde her et standard-tema, der kan vælges, og jeg har så valgt det for at det skal være lidt anderledes, men det er jo altid smag og behag :-)

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ment konstruktivt.

Det er tydeligt der ikke har været en grafiker over denne side. Synes alt for ofte folk forsøger at lave alt selv, i stedet for at anerkende hvad man er mindre god til.

Fx ville jeg da aldrig forsøge mig som fotograf, men i stedet anerkende mine ikke så gode egenskaber som fotograf og hyrer en prof. Det er da et mega konstruktivt råd. "forsøg ikke at gør alt selv".

Men hvis jeg skal komme med specifikke råd til din side:

Du mangler en kontrast farve.

På undersiderne er teksten skrevet fra den ene ende af skærmen til den anden. Det fungere ikke godt, lav evt spalter.

Husk "alignment". Din "omfang og features" er centreret og kommer til at se dumt ud, når den ikke aligner med teksten til højre.

Husk at brug kontrast til at skabe et hierarki over hvad der er vigtigst på din side.

Når jeg kigger på undersiderne ligner det for mig noget, der kunne laves i word. Hvis jeg var dig ville jeg bygge det mere op som en avis. Du kan evt bruge 960.gs til at gøre det lettere.

På forsiden er der en banner, hvor der står "Få din egen app, vi laver den til dig". Synes ikke det virker godt med hensyn til skriftens hvide farve. Måske en baggrund til teksten.

Det ser ud som alle bannernes tekst er et billed. Du kunne evt. skrive det i html.

Ville også bruge noget hover state til dine links i stedet for kun pointer.

Dit logo rykker sig, når man skifter mellem siderne.

Kunne være fedt med en footer eller bare en afslutning på siden.

Billedet med farveblyanterne, er beskåret underligt i bunden.

Du skriver for meget tekst på alle bannerne.

Man kan egentlig ikke se hvad i har lavet, det bliver præsenteret meget småt.



Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

@Simpel

Tusind tak for den omfattende gennemgang, det var meget anvendeligt!
Er ved at rette noget af det til allerede.

Smile

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)