Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt logo

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Tak for jeres feedback....

Jeg kan se det er meget forskelligt hvad i får ud af logoet, syntes jeg er meget sjov at se.

Der er kommet mange gode ting frem syntes jeg og vil kigge på at lave det mere simpelt, det er det mest efterlyste, derudover tror jeg adressen ryger.

Det er et logo til mig selv (Rasmus Boldt Photography eller RasmusBoldt.dk) så der står ikke f3. Det er et spejlvendt R og et B som står ryg mod ryg, hvor ryggen er en filmrulle.

Der står asmus og oldt fordi jeg gerne ville have navnet Rasmus Boldt frem (havde først lavet det uden asmus og oldt men kunne ikke rigtig finde ud af om det gav mening.

Logoet skal selvfølgelig bruges til min hjemmeside og papire fra firmaet, men det skal også bruges på billeder som vandmærke i højre hjørne, eller som mit Warner Brothers logo i en video. Derfor er det vigtig det kan ses på både hvid og sort baggrund da billederne gerne spænder der imellem.

Philip Mahler:
Jeg er blevet helt vild med Fiverr til logoer. Smid USD20 afsted og få 15 logoer tilbage du kan vrage og vælge imellem.
Det var ellers en smart side er der nogen du evt. kan anbefale?

Jesper Normann:
Selvfølgelig alt efter, hvilke signaler du ønsker at udsende?

Hvilke signaler syntes du det sender?

J. Deleuran:

man kan kalde det mange ting.

men et logo er det ikke....

der sker simpelthen for mange ting, og det fungerer ikke i lille format.

et logo skal være enkelt, og være genkendeligt i løbet af et splitsekund

Jeg giver dig ret i at det ikke bliver rigtig godt når det bliver helt småt, men ikke at man ikke kan kalde det et logo! et logo er vel ligeså forskellig som designet på en hjemmeside. Det hedder også stadig en hjemmeside selvom der kun står hej.

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Jeg går også ud fra at logoet er lavet i photoshop eller lignende bitmap grafik i forhold til de effekter som er sat på. Hvad gør personen når han/hun vil skalere logoet op?
Jep det er lavet i Photoshop, så ikke vector grafik nej, men det er skalleret en del ned fordi det skulle på nettet. Dokumentet er 3K px x 3K px så lille er det ikke! Har tænkt det skal laves som vector grafik, men er ikke så stærk i illustrator endnu.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lide ideen med, at du vil benytte logoet som vandmærke. Men jeg synes der sker for meget på én gang. Logoet ligner mere noget til et Gamer-site. Jeg bliver i hvert fald forvirret. Det er ikke et logo, jeg vil kunne huske, desværre. Men jeg er da godt klar over, det også handler om smag og behag. 

Jeg er generelt mere til det enkle uden store dikke-darrer, hvilket jeg synes udtrykker seriøsitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale http://fiverr.com/scorpion6/make-any-kind-of-logo-design?autoplay=true

Men her får du så kun 1 logo.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

sytnes egentlig logoet er fint, men ville gerne have en kniv skarp tekst når nu selve logoet er lidt pløret.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En superfed video du har på siden...

Her er et udkast til et logo:

Dit navn er så specielt, og må gerne komme helt i fokus..

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Og med et mere moderne pictogram

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:

En superfed video du har på siden...

Her er et udkast til et logo:

Dit navn er så specielt, og må gerne komme helt i fokus..

Tak, det er vores svendestykke fra skolen, den skulle vidst blive brugt som undervisning nu!

Ja det er rigtig det er et lidt specielt navn så kan egentlig godt følge dig i dit forslag. Tak

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ville jeg skynde mig at snuppe, smid alle dine detaljer væk!! Keep it simpel, især når det er logo. Hvorfor ? Det er lettere at afkode for brugeren. Skal kunne fungere på alle medier fx mobil, sort hvid kopiering mm. Der er alt for mange detaljer som ikke vil se godt ud når det skaleres ned.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig flot lavet og tænkt. Men det skal laves med lidt mindre detaljer, og som tidligere sagt, selvfølgelig i vektor format, så det kan bruges på siden af en lastbil, hvis det bliver aktuelt.

Hvis man gør det MEGET småt, vil det flyde meget sammen, fordi de har så mange detaljer.

Henrik Schmidt

www.ssmedie.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ser jeg på logoet via min iPhone og så er det jo ikke så stort så for at følge op på tidligere svar så betyder dette ganske rigtigt at specielt det sorte er utydeligt. Ellers synes jeg at hovedideen er rigtig fin men det skal være simplere.

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)