Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt logo

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simpel:
Skal kunne fungere på alle medier fx mobil, sort hvid kopiering mm. Der er alt for mange detaljer som ikke vil se godt ud når det skaleres ned.
 Tak for dit svar, jeg er gået igang med at tænke det simplererså det også er fint i lille. Giver dig ret i at det skal kunne bruges til alt, det er også derfor jeg gerne vil have det til at fungere både på hvid og sort baggrund. Det skal også bruges som vandmærke på billeder og logo i video så skal passe til alle farvar i prencippet. Derfor har logoet ingen farver selv.

ssmedie:
Det er rigtig flot lavet og tænkt. Men det skal laves med lidt mindre detaljer, og som tidligere sagt, selvfølgelig i vektor format, så det kan bruges på siden af en lastbil, hvis det bliver aktuelt.
Tak, jep igang med at gøre det simpelt. Grundet til det blev photoshop er fordi jeg desværre ikke er så skarp i illustrator endnu, men har nu givet mig i kast med det så det skal nok komme. Som du selv siger så er det ret belejligt at kunne smide det til stort print uden problemer.

Morten B:
Nu ser jeg på logoet via min iPhone og så er det jo ikke så stort så for at følge op på tidligere svar så betyder dette ganske rigtigt at specielt det sorte er utydeligt. Ellers synes jeg at hovedideen er rigtig fin men det skal være simplere
 Tak for dit svar ja jeg vil arbejde i at gøre det simplerer og måske prøve beholde nogle af gundideerne, der skal bare tænkes lidt kreativt! God ide med lige at tjekke det på mobilen.

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Af et logo har det alt for mange detaljer. Husk at et logo er dit produkt ud af til. Det er logoet er til for, så folk kan huske dig på logoet, OG navnet.

Logoet spiller en meget vigtig rolle, da du ofte bruger log til markedsføring frem for tekst, da man hurtigt glemmer en tekst.

Som en ven engang sagde: "Simple simple simple, and again, simple!"

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at drop skyggerne, filterne helt hvis du laver det i Ps, det er no go. Men hvis du gerne vil have logoet til at have skygger, shine eller andet så lav en "web version", så er alt lovligt. Men ville starte med at lave den simple version og derefter en web version ud fra det.

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard:
Logoet spiller en meget vigtig rolle, da du ofte bruger log til markedsføring frem for tekst, da man hurtigt glemmer en tekst.

Giver jeg dig helt ret i, netop derfor jeg eftersøger kritik for at blive bedre Smile

Simpel:
Men ville starte med at lave den simple version og derefter en web version ud fra det.

Det var sådan set ikke nogen dum ide, vil måske overvej at gøre det sådan.

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

her er der så et nyt udkast af logoet, det er nu kastet over i illustrator og gjort lidt enklere.

Hvad er dommen?

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget bedre. Nu bliver jeg ikke forvirret af at se på det. De helt små fremstår selvfølgelig lidt uskarpe på grund af effekten med "huller" i bogstaverne. Ved ikke om det faktisk ville være bedre uden huller. er der egentlig en grund ligesom filmstrimlen eller synes du bare det er pænt

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for feedback

Jeg har egentlig ikke nogen god begrundelse for at lave dem med huller i, brugte den skrifttype til det logo jeg har pt og syntes den var helt perfekt til det, men om det skal være en uden huller har jeg ikke lige overvejet faktisk. Måske er det en god ide selvom jeg godt kan li ideen om det er lidt anderledes.

Med venlig hilsen

Rasmus

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

og det ser jo også flot ud i det store logo

Fra Gadstrup
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 61
Fra  Livsglædecentret Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Mit første indtryk var at der sker alt for mege på billedet

Hold det simpelt.. hvad er dit vigtigste budskab? Hvad vil du signalere?

Så måske bare R B og så filmstrimlen  ?

Go fornøjelse
Susanne Mikaella
Livsglædecentret

 

 

 

prøv tantra - vejen til livsglæde, kærlighed og bedre sex

 

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne.....

Tak for feedback

Jeg vil gerne via mit logo vise hvad virksomheden arbejder med samtidig med jeg gerne vil vise firma navnet.

Har overvejet som du siger, men vil bare meget gerne have navnet med.

Logoet skal også bruges som vandmærke på billeder, derfor har jeg lavet ringen bag teksten. Som vandmærke kan man dog ikke se hvad firmaet hedder!

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)