Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung pige vil gerne starte virksomhed.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emma


Jeg er 19 år og kan derfor ikke sige at jeg har nået toppen :D langt langt fra, men jeg har lige, her for nyligt, åbnet min webshop men unikke smykker som er håndlavede og designet i Canada. 
Jeg har stået for alt arbejdet selv. Hjemmesiden, kontakt og dialog med leverandør, alle registreringerne, startkapital osv osv.

Jeg har lært utrolig meget allerede nu, og ser frem til at lære endnu mere og jeg satser stærkt på at starte flere virksomheder.

Du kan evt. se siden her hvis det skulle have nogen interesse :) 

Mvh

Oliver
OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:
Ja ville faktisk også godt vide hvad du vil indenfor i forhold til at være iværksætter?. Hvad er dine idéer og hvor langt er du i din proces?

Jeg er ikke helt sikker på det endnu, derfor ville jeg bare høre om andres oplevelser, erfaring og råd. Jeg har fulgt amino fra sidelinjen i 2-3 måneder for at få nogle ideér, men intet er besluttet endnu :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Oliver! :) Jeg elsker den der fjer halskæde i bronze! Overvejer lidt at købe den :) Men held og lykke med dit smykkeprojekt!

De bedste hilsner

Emma.

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Emma Thue:
Jeg elsker den der fjer halskæde i bronze!
 

den er faktisk også rigtig populær!

Og mange tak - held og lykke for jeg brug får, da det er en meget svær branche :) Men jeg gør det mest af alt for at lære ! :)

Bedste hilsner

Oliver
OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Emma Thue:
Jeg er ikke helt sikker på det endnu, derfor ville jeg bare høre om andres oplevelser, erfaring og råd. Jeg har fulgt amino fra sidelinjen i 2-3 måneder for at få nogle ideér, men intet er besluttet endnu :)

Man skal også være motiveret i forhold til det projekt man starter, hjælper intet at hoppe i vandet med tøj på ;).

Har du slet ingen idé, eller er du sikker på dem du har?

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:
Har du slet ingen idé, eller er du sikker på dem du har?

Jo, jeg har nogle idéer, men jeg ved stadig ikke om det er det jeg gerne vil. Derfor venter jeg lidt, hellere være lidt sent på den og være sikker på at det er det man vil, ikke? ;)

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal sku være sikker hvis man hopper ind i det, så ja. Men igen man skal heller ikke overtænke, så kan komme ind for sent :).

Hvis du nogensinde føler for at lufte dem, så deler du bare. Så får du min ærlige mening :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Pedersen:
Hvis du nogensinde føler for at lufte dem, så deler du bare. Så får du min ærlige mening :)

Tusind tak Dennis! Det er dejligt at blive modtaget sådan første gang man skriver et indlæg her! :)

De bedste hilsner

Emma.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

De nada :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

gracias, usted está muy querido. Eller noget i den dur (det er længe siden jeg har haft spansk) :)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)