Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY pakkepost... Pakkepost er enkel og billig Måske vækst

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg var såmend ikke på udkig efter priser - kommenterer blot i en andens tråd :)

Men har du gode priser du vil vise, så skal du være velkommen til at sende mig en pm.

 

 

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Rene kan omdele pakker for 30kr stk. Tænker jeg at der kan jeg ikke følge med. Det lyder lidt utroligt i mine små øre.

Hvordan kan det lade sig gøre??????

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da godt afsløre, at det kan gøres noget billigere end 30 kroner, hvis man har regelmæssige sendinger (ja, vi taler op til 30 kg)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

BBmassage:

Jeg kan da godt afsløre, at det kan gøres noget billigere end 30 kroner, hvis man har regelmæssige sendinger (ja, vi taler op til 30 kg)

BBmassage

 

Hvad får man så for de 30 kr. op til 30 kg. er det til erhverv eller private.. er det forsikret og med T&T ?

Mvh

Rene

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu synes jeg lige pludslig at mit indlæg har taget en helt anden drejning.

Jeg lagde ellers ud med besværligheden i pakkepost og kom med en ide. men nu er det blevet til hvor billig man kan sende en pakke.

og fik aldrig svar på hvordan man kan sende til under 30kr.

ja nu ved jeg godt at forretnings hemmeligheder osv. gælder.

men tror ikke man kan sende en forsikret pakke med track and trace til under 30kr, det er en underskudsforretning. i mine øjne.

De priser jeg har oplyst er med forsikring track and trace og levering til døren.

Altså kort fortalt levering fra Kunde til Kunde også private.

 

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et løbehjul som skal sendes fra Jylland til København. Kassen skal være 70lang og 15 bred og 30høj. Hvad vil det koste at sende?

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)