Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance altmuligmand, kan man det ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ Alle sammen

nu er mit postkasse eventyr slut og det er gået godt, Jeg har i hvertilflad plus tal på bundlinien.

det har har været sjovt at prøve kræfter med det at være selvstændig. og jeg har lært nogle ting.

men som alle jo vidste så var det jo kun i en begrænset periode,at folk skulle have postkasser op og jeg har derfor besluttet at holde med det.

Nu har jeg imellemtiden gået og tænkt på noget andet ......

Jeg kunne tænke mig at tilbyde min arbejdskraft på timebasis (freelance) til store og små virksomheder

inden for industri, håndværk,byggebranchen og transport (alt på nær kontor og butik)

med speciale i rustfastkleinsmed-branchen (da jeg er udlært rustfast kleinsmed)

I princippet er jeg ligeglad hvad jeg laver, hvis jeg bare tjener penge, og syntes iøvrigt det er spændende når der sker noget nyt.

Havde tænkt på at stykke en email sammen med et tilbud, og ved ikke helt hvordan jeg skal sætte det op, nogle forslag ?

Dennne email skal jeg kunne sende til relevante virksomheder.

Iøvrigt har jeg også mit eget lille værksted , hvor det kunne være en mulighed at tage f.eks svejseopgaver i partier eller montage arbejde hen til.

Kan det lade sig gøre tror du, ko med din mening, både godt og skidt jeg sorterer selv.

mvh jacksonfive

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Var der ikke nogle som svaret på det samme indlæg som du også har oprettet i dag. ????

Hvad er det i tror i for ud af dobbel indlæg. I ved godt at det ikke hjælper jer på søge optimering på google.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
I ved godt at det ikke hjælper jer på søge optimering på google

Hvad skulle også henvise til hans hjemmeside? Han har ikke noget link i sin tekst eller i sin signatur? :) 

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

der var ingen bagtanke  ved det dobbelte indlæg, andet end at kategorien for det første var et lidt dårligt valg.

Jeg har hverken hjemme side eller andet.

har bare stillet et simpelt spørgsmål, som jeg ved at der er mange dejlige og fornuftige mennesker der har en mening om det, og det vil jeg gerne høre.

der er sikkert nogen der gør det som du siger for at få flere besøg, men jeg har nok ikke det motiv når jeg ingen hjemmeside har.

prøv engang at lade være med at mistænke alt og , alle. man får så dejlig ro i sindet når man ikke skal kigge sig over skulderen hele tiden,

mvh jacksonfive

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er smed siger du ?

min absolut første tanke der gik på at få oprettet dig på motorcykelgaller og skrive du udføre den slags opgaver :)

Jeg kører selv mc og skal have fundet en der kan lave en kædeskærm i aluminium med noget laser skåret tekst :) 

Der kunne måske være en bette opgave :)

Synes som sagt du skal oprette dig de steder og få opgaver der :) Mange efterspørg styling og smede opgaver :)

bare lille input

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fagforeningen er ikke så glade for arme og ben folk altså dem der er selvständige og kun tilbyder arbejdskraft.

Det ville väre bedre om du tilböd smede-arbejde via dit verksted
Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Fagforeningen er ikke så glade for arme og ben folk altså dem der er selvständige og kun tilbyder arbejdskraft.

Det ville väre bedre om du tilböd smede-arbejde via dit verksted

 

Det mener jeg bestemt ikke der er nogen problemer i, medmindre det går hen og bliver på ansættelseslignende vilkår. Hvis man har 2 kunder og bruger fx 20 timer om ugen hvert sted, vil det være problematisk -men vel egentlig kun i forhold til skat (?) Men jeg opfatter det ikke som det trådstarter vil.

Der findes i forvejen pænt mange "handymænd" der løser div opgaver for private og virksomheder. De har en faggruppe for sig selv i telefonbogen ;)  (Jooo jeg nærlæser dem for at finde kundeemner til værktøjsbranchen) Eller også hedder de bare "Peters multiservice" eller lignende. Og der er da flere af dem der har god held med det -der er også bukket en del under indenfor de sidste år, men sådan er branchen jo lige nu. Men jeg kan da ikke se noget som helst til hinder for at du skulle kaste dig ud i at se om vingerne kan bære...

Held og lykke

 

Tilmeldt 7. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også gerne lige komme med et sent indspark!

Jeg synes bare du skal ta og komme i gang, jeg oplever fra min hverdag, et kæmpe mangel på selvstændige handymænd, en der kan lidt af det hele og har skruet hænderne rigtig på.

Husk på at mange virksomheder ikke har en servietekniker, pedel, vicevært ansat længere - så hvem skal hænge whiteboard tavlen op?, hvem skal hænge den nye lampe op? hvem skal slå græsset? hvem skal fikse affaldet mv.?

Nu ved jeg ikke hvilken timepris du har i tankerne, og jeg ved ikke hvor i landet du kommer fra, men i mit jyske område vil jeg mene at sådanne opgaver kan bære en timepris på et sted mellem 200-295 i timen ekskl. moms - lidt afhængig af om du skal have for udkald, km penge mv.

Blot mit lille indspark :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er flere end man skulle tro, der godt kunne bruge en mand som dig. Men drop e-mail taktikken, og tag i stedet telefonen og ring. Det synes jeg personligt giver et stærkere indtryk. ;-)

Held og lykke!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:
Ja, der er flere end man skulle tro, der godt kunne bruge en mand som dig. Men drop e-mail taktikken, og tag i stedet telefonen og ring. Det synes jeg personligt giver et stærkere indtryk. ;-)

Ja, og så er det også lovligt Smile - du må nemlig ikke sende uopfordrede mails til private eller virksomheder! - men du må gerne sende breve eller ringe.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)