Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af webshop m. salg af kameraudstyr og tilbehør!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Nu har jeg været på banen et par gange med min webshop men nu er den endelig færdig.

Giv endelig jeres ærlige mening på designet, layout/funktionerne, opstillingen, billeder og produkterne hvis i kan/vil.


Der er to fejl som jeg er klar over, hvor den ene umuligt kan rettes og den anden bliver lidt tricky.

1. Man SKAL være loget ind for at købe. Sådan er mit tema/system bygget op og det kan umiddelbart ikke ændres medmindre man foretager nogle store ændringer i hele systemet som muligvis kan resultere i mere fejl end gavn.

2. Der er ikke så stort fokus på de vigtige knapper som "søg", "køb" osv. Jeg tænker lidt på hvad man kan gøre med dem, men jeg syntes at det vil se tosset ud af gøre dem grønne/røde eller lignende for at trække opmærksomhed til sig. Nogle forslag?


Mvh
Sofus Wilms

www ( . ) strobisten ( . ) dk 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor har du gjort det så besværligt at kopiere dit website navn her i indlægget? :-)

Rigtig flot side! Det jeg ville sige er punkt 1. og 2.

Jeg vil dog skrive Gå til kassen i stedet for kasse på knappen ude ved kurven eller måske skrive Gå til kurv.

Jeg synes dine køb knapper skal være lysegrønne, men det kan du jo teste :) Flot side Yes

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

nummer 1 vælg om siden skal svare med www eller uden peg den anden over www eller uden

der mangler produkt foto på siden i den grad få lavet det hurtigste muligt

kontakt siden øverste op med cvr nummer og adresse og telefon nummer det skaber troværdighed

få de vigtige social på især google plus da det giver plus i google

handelsbetingelser er simplethen for kort , god ide sæt alt på man skal overholde ifølgende loven http://www.emaerket.dk/media/177026/juraguide.pdf

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

det er en super flot og proffessionel side du har fået dig der!

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Casper - Det vil jeg rette med det samme.

@ Alexander - Tak. Jeg vil teste med forskellige farver de kommende dage. Mht linket, er det så at tråden ikke bliver opfanget af google. Det er desværre sket før og det er lidt noget rod hvis links fra amino kommer før hjemmesidens egen side, når man googler navnet.

@ Mikael -

1. Vil få det ordnet med det samme.

2. Produktfotos? Hvad?! Jeg har billeder på alle mine produkter. Tænker du på billeder af underkategorierne, eller hvordan? Jeg er ikke bekendt med dette.

3. Hvad menes der med "øverst oppe" ? Hvor vil du have dette placeret?

4. Jeg er desværre bannet fra Google+ da jeg iflg. min gmail er 15. De godtager kun folk over 18 og man kan ikke ændre denne alders-sats. Desværre.

5. De fulde handelsbetingelser, står under "handelsbetingelser" i indkøbskurven når man skal til checkout. Jeg har brugt det selvsamme link til at udarbejde betingelserne med. Tjek venligst for fejl hvis du har tid og lyst.

:-)



@ lordl999 - Mange tak! 

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofus

Har ikke kigget så grundigt på siden - men falder straks over at alle dine billeder skal korrigeres for farvestik.

Du har sikkert taget billederne med kameraet indstillet på en forkert hvidballance - alt hvad der skulle være hvidt er blevet gulligt.
Det virker aldrig godt - men måske specielt på en side om fotoudstyr er det ikke så heldigt at billederne ikke er korrekte i farven. Det kunne jo signalerer at du ikke har så meget forstand på fotografering.

Ved godt det er et større arbejde at rette nu hvor alle billeder er lagt på - det kunne være gjort i et hug i photoshop - inden du lagde dem på shoppen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofus Wilms:

@ Casper - Det vil jeg rette med det samme.

@ Alexander - Tak. Jeg vil teste med forskellige farver de kommende dage. Mht linket, er det så at tråden ikke bliver opfanget af google. Det er desværre sket før og det er lidt noget rod hvis links fra amino kommer før hjemmesidens egen side, når man googler navnet.

@ Mikael -

2. Produktfotos? Hvad?! Jeg har billeder på alle mine produkter. Tænker du på billeder af underkategorierne, eller hvordan? Jeg er ikke bekendt med dette.

3. Hvad menes der med "øverst oppe" ? Hvor vil du have dette placeret?



:-)



@ lordl999 - Mange tak! 

denne her side virker ingen billeder på eller er de billeder simpelthen ikke gode nok http://www.strobisten.dk/34-nikon

kontakt siden ville jeg sætte over kontaktformularen telefon nummer og cvr nummer det skaber ekstra trovædighed over siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke det du skriver Mikael med at der ingen billeder skulle være. Du modsiger dig selv i indlægget hvor du både skriver at der ingen billleder er, og at de billeder der er - ikke er gode nok.

For mig at se er der et billed ved hvert produkt, et helt almindeligt produktbilled af pakkerne til de repræsentative varer.

Mvh  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sofus Wilms:

Jeg forstår ikke det du skriver Mikael med at der ingen billeder skulle være. Du modsiger dig selv i indlægget hvor du både skriver at der ingen billleder er, og at de billeder der er - ikke er gode nok.

For mig at se er der et billed ved hvert produkt, et helt almindeligt produktbilled af pakkerne til de repræsentative varer.

Mvh  

 

jeg synes ikke det ligner billeder af noget produkt , bare der er en fejl på siden og vis det er billeder skal der tages nogle bedre billeder på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)