Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valentins dag og mange er skuffede, men har du husket blomsten?

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@IB

Har konen glemt at give dig nye malerpensler i dag, er det derfor at du er sur her til aften?

"Husk også at huske hvem der begyndte" Crying i guder,

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sørgede for at kærsten fik for over 1100 kr. Roser
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ditsalg:
Jeg sørgede for at kærsten fik for over 1100 kr. Roser

 

Spild af penge Devil

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Sendte min mor for 800 kr og farmor for 800 kr, men hvis det ef spild af enge, hvorfor så ikke droppe fødseladagsgaver? Det er da åndsvagt at fejre man er kommet et år nærmere døden
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ditsalg:
Sendte min mor for 800 kr og farmor for 800 kr, men hvis det ef spild af enge, hvorfor så ikke droppe fødseladagsgaver? Det er da åndsvagt at fejre man er kommet et år nærmere døden

Hvorfor gav du din kæreste roser i dag?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

@IB

Har konen glemt at give dig nye malerpensler i dag, er det derfor at du er sur her til aften?

"Husk også at huske hvem der begyndte" Crying i guder,

Ja Anders jeg kan kun også sige i guder. Wink

Og nej jeg startede ikke så tåbelig en tråd.

Nye malerpensler køber jeg selv og husker fradraget.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
Hej alle,

Valentines dag er sødt og dejligt, jeg selv har modtaget blomster men.. skuffelsen er der....
Som parterapeut har jeg erfaret, at rigtig mange par kommer op og skændes præcis på dagen.
Valentins dag er en dag for kvinder. Kvinder håber, glæder sig og forventer en masse....eller så siger det nej nej det er en fjollet dag,  det er lige meget  med blomster, men når man begynder at spørge dem dybere , så svarer de. ." jaja men hvis han gav mig en lille ting ville det jo være dejligt"
Tilbage til blomster.....
De fleste kvinder ved, at de få blomster,nogle forventer , andre håber og så er det dem der benægter,  men kun i deres hjerne ved de, hvilken en blomst de virkelig kunne tænke sig at modtage.
Og det er en meget lille chance for at kvinden modtager en blomst som HUN har drømt om, dvs uanset hvor fin en buket hun modtager, så er den buket skabt til skuffelser,  den er ikke fra hendes fantasi verden.


Kvinder bliver skuffede, deres selvværd falder og vrede og frustrationer overtager magten.
Vi er godt på vej til en skænderi der handler om fortiden skuffelser og meget meget mere.......
Så jeg synes at Valentins dag er en dejlig ting, med det er en dag der er fyld med illusioner , forestillinger som kun findes i en kvindes hoved og ikke i mandens... Og tænk hvis manden glemmer blomsterne helt!!!!!!!!!!!??????..............
Happy Valentine!

Parterapeuten Lina Von Bale

WinkMen hvad med tilbage til trådstarter spørgsmål eller hvad det er vel dette der skal forsøges løses.

Og ikke sure malerpensler eller noget tredie.

Jeg har forsøgt og finde formål med tråden ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Neeeeej-da:
opreklameret fis..... man kan da ikke undgå at vide når det er valentins dag, sådan som de reklamere med det...

Jo man kan hvis man ikke går op i det, jeg viste det først da min bedre halvdel spurgte om jeg vidste hvad dag det var og nej jeg fik ikke blomster eller anden gave. Lad de unge gå op i Valentins dag. Jeg elsker en blomst i utide, men er ikke klar over hvad trådstarter snakker omSurprise

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

vis et forhold ikke kan klare manden glemmer Valentins dag er det den forkerte han har fundet

jeg synes det er sød tanke at give en blomster på Valentins dag og hun vil sikkert blive glad vis husker det , men heller ikke skuffet vis ikke husker det , for livet er mere end blomster det der det nære samvær og glæden ved hinanden vigtigere , blomster er en død ting et knus og samvær er det der holder mand og kone samme

 

opreklameret fis..... man kan da ikke undgå at vide når det er valentins dag, sådan som de reklamere med det...

jeg ved viste det ikke og et er sikkert mange mænd arbejder meget og de glemmer dagen , men samværet med hende man elsker er også vigtigere end blomster så jeg mener det ikke gør så meget den dag kommer manden til at glemme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

ditsalg:
Jeg sørgede for at kærsten fik for over 1100 kr. Roser

 

Spild af penge Devil

kærlighed kan siges på mange måder og roser er et symbol på kærlighed og bare duften af friske roser bliver man i godt humør af, jeg syens det var en smuk gjort at give disse roser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)