Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ryd op! Jeg kan knap nok finde ud af hvordan jeg opretter et indlæg. Måske Amino skulle bruge "Mor-testen" eller "Kæreste-testen" engang imellem, for at holde siden overskuelig? (for de uindviede, så går førnævnte test i al sin enkelthed ud på at man lader førnævnte udføre en række opgaver på ens side og så holder man øje med tid og frustration).

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så lav et design forslag.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad er det for en måde at modtage kritik? "Så gør det selv!" ?? Det er da et reelt problem når de knap-så-hyper aktive medlemmer ikke kan finde ud af at deltage i debatten fordi funktionaliteten har forandret sig?!

Jeg kan umuligt være den eneste der har følt sig forvirret.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Så lav et design forslag.

og pr. automatik når man laver design forslag så bliver de implementeret da det er gratis og ikke omfattende..

jeg Giver Christian ret, der er ret mange ting der sker på Amino's side som jeg er sikker på godt kunne blive ordnet.. Der var et perfekt design forslag for 1 år siden som jeg syntes ramte hamrende godt, kan dog ikke huske indlægget.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle kan sige alt er uoverskueligt, men istedet for at skrive "Ryd op!" og lav en mor test.

Så kunne du være en anelse mere konstruktiv og rent faktisk skrive hvad der kunne forbedres og eventuel vise hvordan det kunne forbedres.

Der er blevet brugt meget tid på at gøre alt den data på Amino nemt tilgængelig, så kom ind i kampen med mere der rent faktisk kan hjælpe på problemet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:

Lasse Smith:

Så lav et design forslag.

og pr. automatik når man laver design forslag så bliver de implementeret da det er gratis og ikke omfattende..

jeg Giver Christian ret, der er ret mange ting der sker på Amino's side som jeg er sikker på godt kunne blive ordnet.. Der var et perfekt design forslag for 1 år siden som jeg syntes ramte hamrende godt, kan dog ikke huske indlægget.

Amino er ikke perfekt der er meget der kan gøres bedre, men et eventuel design forslag eller en bedre definering af problemet udover "Ryd op" ville kunne tages mere seriøst.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Smith:
Så kunne du være en anelse mere konstruktiv og rent faktisk skrive hvad der kunne forbedres og eventuel vise hvordan det kunne forbedres.

Jeg er hverken designer eller teknikker. Men når jeg som bruger bliver frustreret over funktionaliteten. Så trykker jeg på den grønne (og iøvrigt praktiske) "Feedback"-knap, og giver min mening til kende! Og hvis jeg ikke kan gøre det, uden at en moderator svarer igen, så kan jeg kun spørge: hvad er Feedback knappen til??? Er det kun hvis man har løsninger man kan bidrage med feedback? I så fald: hvor skal jeg gå hen når jeg er frustreret?

Iøvrigt mener jeg helt bestemt at jeg skrev, at jeg (næsten) ikke kunne finde "Skriv Indlæg"-knappen. Hvis jeg ikke havde trykket på "Feedback" havde jeg nok stadig kigget på forsiden eller omkring menu-bjælken, hvor mine øjne leder.

Iøvrigt kan jeg kun sige, at hvis nogen skrev, som jeg gjorde, til min webshop eller mit site - så havde jeg taget det lidt mere alvorligt end at skrive "så lav det bedre selv". Uddybende spørgsmål: "Hvad er det, der frustrerer dig? Hvad er det du ikke kan finde?". Bum - dialog!

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Christian Ez:
Jeg er hverken designer eller teknikker. Men når jeg som bruger bliver frustreret over funktionaliteten. Så trykker jeg på den grønne (og iøvrigt praktiske) "Feedback"-knap, og giver min mening til kende! Og hvis jeg ikke kan gøre det, uden at en moderator svarer igen, så kan jeg kun spørge: hvad er Feedback knappen til??? Er det kun hvis man har løsninger man kan bidrage med feedback? I så fald: hvor skal jeg gå hen når jeg er frustreret?

Jeg har ikke prøvet at provokere eller noget, men når man læser dit start oplæg, så synes jeg bare ikke der er meget at hente for at forbedre sitet.

Jeg forsøgte at få dig til at definere dit problem, så det ville være nemmere for Amino at rette op på problemet.
Kan du ikke designe, så skriv en liste af ting, du mener der kunne forbedre eller løse problemet.

Christian Ez:
Iøvrigt mener jeg helt bestemt at jeg skrev, at jeg (næsten) ikke kunne finde "Skriv Indlæg"-knappen. Hvis jeg ikke havde trykket på "Feedback" havde jeg nok stadig kigget på forsiden eller omkring menu-bjælken, hvor mine øjne leder.

Hvor mener du så er den bedste placering for netop "Nyt indlæg" knappen og eventuel farve.

Christian Ez:
Iøvrigt kan jeg kun sige, at hvis nogen skrev, som jeg gjorde, til min webshop eller mit site - så havde jeg taget det lidt mere alvorligt end at skrive "så lav det bedre selv". Uddybende spørgsmål: "Hvad er det, der frustrerer dig? Hvad er det du ikke kan finde?". Bum - dialog!

Det var ikke ment som "Lav det bedre selv" men hvis du f.eks. går ind i en butik og siger "Nøj, her burde der ryddes op og gøres mere overskueligt" og går igen.
Ville det så ikke hjælpe betydelig mere at fortælle, hvad der virker så uoverskueligt.
Du har nævnt "Nyt indlæg" knappen, men hvad ellers skaber problemer i dine øjne?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Christian Ez:
Ryd op! Jeg kan knap nok finde ud af hvordan jeg opretter et indlæg. Måske Amino skulle bruge "Mor-testen" eller "Kæreste-testen" engang imellem, for at holde siden overskuelig? (for de uindviede, så går førnævnte test i al sin enkelthed ud på at man lader førnævnte udføre en række opgaver på ens side og så holder man øje med tid og frustration).


Der er mange ting der kan forbedres ved Amino, sådan er det med alle hjemmesider. Dog synes jeg at det med at du næsten ikke an finde ud af at oprette et indlæg er et rigtig dårligt eksempel!

MEN til en anden gang (Hvis du ikke kan huske hvordan man opretter et indlæg) er det den store grønne knap der ligger centralt på forsiden hvor der står: "Skriv nyt indlæg"

Her er et billede med nogle hjælpe pile Wink

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ikke for at blande mig eller noget. Men Alexander - det der var flabet.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)