Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv et puf i den rigtige retning! Søger råd-købere mv.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

 

Jeg kunne godt bruge et godt skub i den rigtige retning.

Jeg er en forholdsvis ung ildsjæl, som ønsker at få mig en fornuftig kundekreds af købere til varepartier.

Jeg har fået en stor mulighed for at viderformidle partier, store som små inden for isenkram, mv.

Jeg mangler bare de faste, seriøse kunder, et godt samarbejde, hvor vi kan levere partier til billige penge.

Hvor starter man? Jeg banker gerne døre ned, men igen hvor starter man :-)

Jeg har side op og side ned med kontakter/købere til partier, men det er ret dødt. Jeg VED varerne er gode, unikke og billige.

Udover det er jeg ledig og søger et deltidsjob, ved siden af mit freelance arb.

Jeg kan næsten varetage enhver opgave, da jeg har mange super gode kompetencer.

Det kan være tasteopgaver-hjemmesider-tekstforfatning-kundeservice-assistent-sælger-eller lager medarbejder. Something.

Så alle gode råd - kunder eller jobs er meget velkomne i dette indlæg.

 

Håber sådan en god iværksætter side som amino er stedet at henvende sig :-)

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke. 

Er det leverandører du mangler og i så fald hvilke? Skal det være kvalitetsprodukter du skal sælge eller hvad har du i tankerne. Andet end at det skal være billigt. Har du en online shop er du allerede en smule bedre stillet end almindelige issenkræmmere. 

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

 

Nej jeg søger ikke leverandører, eller jeg vil selvfølgelig ikke helt afvise andre sælgere :-)

Men jeg er selv leverandør og mangler nogle mere faste kunder.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare af ren nysgerrighed. Hvad er du leverandør indenfor? Og så også fordi jeg tænker det gør det nemmere at finde en målgruppe der netop passer til de produkter du sælger.

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen leverandør af varepartier.

Det kan jo principielt være alt. Men hovedsageligt isenkram og ikke tøj.

Det er alt fra små kræmmervarer-legetøj-gadgets mv til grill-kajakker-møbler-spilleautomater osv.

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

:-)

 

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

:-)

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

RikkeSangill:
Jeg mangler bare de faste, seriøse kunder, et godt samarbejde, hvor vi kan levere partier til billige penge

- det kan vi alle bruge... så det er det drømmesenarium vi skal arbejde hen imod. StarStarStarStarStar

RikkeSangill:
Udover det er jeg ledig og søger et deltidsjob, ved siden af mit freelance arb.

Der tror jeg du bliver skuffet. Drejer det sig inderst inde ikke om, at der er såskide svært at komme videre med en fast plan...? AT bruge tiden på et deltidsarbejde kan være nødvendigt, for overhovedet at tjene nogen penge, kan jeg sagtens føle dig i (og har selv prøvet det), MEN brug nogle timer på at sætte nogen helt fast tidspunkter for, hvornår de enkelte ting skal gøres.

Med den tid du bruger på et deltidsjob, laver du en stor risiko for selv at begrænse dine tid til det lagersalg som skal op og stå.. Det kan tage mange mdr. at opnå en god kundekontakt med de enkelte kunder. Det hedder bare planlægning, planlægning, planlægning, kampgejst, kampgejst, kamgejst, supergodt, supergodt, supergodt. Der må ikke være palds til at tomheden og dovenskab æder en op indefra.

Hvad med at tage et par høretlf. på hente en stor kop te, og så lytte til det indslag fra Rolf Høgh http://www.resultatskaber.dk/dr2s-udsendelse-kunsten-at-saelge/ Den tager ca. 20-25 minuter.

 

(beklager hvis der er stavefejl og sjusk - men det skulle bare ud)

mvh.

Michael

Fra Gadstrup
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 61
Fra  Livsglædecentret Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

 

Kære ildsjæl

Skriv alle dine mulige købere ned med tlf ..og så tænker jeg igang med tlf, få aftaler i hus og derefter besøg
Husk at et afslag aldrig er personligt, hold dit mål for øje og nyd hver en samtale, smil inden du løfter ”røret” og smil når "røret” er lagt på

Lav en handleplan på 1mdr, 3 mdr og et år.. med mål

Go lyst
Susanne Mikaella
www.livsglaedecentret.dk

prøv tantra - vejen til livsglæde, kærlighed og bedre sex

 

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for råd Mikaela :-)

 

Alle disse ting er gjort :-) Jeg har simpelthen en bog med kontakter-emner-adr-tlf nr-og noter mv.

Der er bestemt ikke noget der kan slå mig ud, men derfor må man jo gerne bede om en hjælpene hånd i ny og næ.

 

God dag :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)