Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

samlignings side, PRIS?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 04:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der ved hvor meget en side ala pricerunner, vil koste og få lavet?
Mener mere i store træk, altså funktions delen, hvor den henter data fra div. sider på nettet.

Har en lille ide nemlig til en niche, hvor jeg skal bruge en side, hvor man kan søge efter pris på div. sider inden for nichen.

Håber der er nogen med lidt programmerings viden, der har et bud på en evt. pris.

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi laver det for ca. 10.000 kr incl lækkert design... 50 % upfront. Når vi kender alle detaljer får du en pris og den bliver ikke højere, for har vi beregnet forkert tager vi tabet på vore skuldre. SÅDAN...

Kræver du er klar i spyttet inden vi starter da sådan et site kræver nogen forberedelse inden vi starter, vor systemudvikler og programmør skal vide nøjagtig hvad kunden vil have.

Vi laver det fra bunden og tager ca. 1 mdr.

Mvh

HH

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, mange tak for det hurtige svar :-) Jeg vil tænke over det og så vender jeg tilbage .

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der at tænke over ?

Et tilbud på maks 10.000,- for en løsning der i værste fald kan tage flere mandeår at lave og leveringstid på 1 md.

Big Smile

Mvh Ken

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår det heller ikke hehe, men når vi laver et site som dette har vi fuld support på i nogle måneder derefter for at rette småfejl som aldrig kan undgås på site typer som dette.

Havde det været staten der skulle købe det eller lave det ville prisen ligge uden overdrivelse på 1.000.000 mindst.

I det hele taget bør folk når de ønsker tilbud på et site have en idé om de ar pengene til til, lysten , evnerne, modet + viljen til bringe deres fremragende idé ud i livet.

Måske udviklere skulle begynde tage 500 kr for at give et tilbud...???

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, rooolig nu. Jeg ville høre omkring prisen, har aldrig sagt jeg ville smide pengene på bordet et sekund efter den første og den bedste kommer med et tilbud. Kunne jo også være jeg ville have en fornemmelse for hvad det ville koste og derefter gå videre med planen for projektet. Synes I farer op over ingenting. Er glad for tilbudet. Men må sige at hvis I er vant til at alle bare siger ja med det samme, må det være en millionforretning I har der. Er vel iorden at få et uforpligtet tilbud.

Amino er vel et site, hvor råd og tilbud er rimelig udbredt, så det var egentlig derfor jeg ville forhøre mig lidt nærmere

Synes sgu det er lidt komisk, men endnu en gang tak for tilbudet :-) Fortsat god dag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik måske formuleret mig lidt forkert, den var ikke møntet på dig - jeg tænker bare folk skal blot vide at hvis de kommer og spørger om et tilbud på et site der kræver en del udvikling tager det også en del tid beregne og det ender med Peter og ulven.

Jeg har før sagt det, man beder ikke 20 malere komme og give et tilbud hvis man alligevel ikke har midlerne uanset hvilket tilbud de giver.

Vi ved jo også godt at folk tænker de vil lave en forretning, heldigvis for det og derfor undersøger lidt men til dig og andre, sig det og ikke som om I nærmest åbner i morgen.

Ser vi så bort fra dette, ville opgaven da være spændende og en man gerne ville have på sit cv. ingen tvivl om det, held og lykke med det anyway.

Mah

HH

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik

- Underlig holdning at have? Hvis du vil optage et "gebyr" for at andre folk skal have et tilbud, ja så får du ikke mange salg i kassen!!

Din branche er en jungle, der er så mange udbydere der tilbyder at lave hjemmesider. Jeg forstår udemærket godt hvorfor trådstarter sætter spørgsmålstegn ved dig og dit tilbud, du er ikke amino PLUS, du har ingen info, ingen signatur..

Midlerne til tilbuddet? Det kan han jo ikke have en mulig chance for at opfylde hvis han ikke ved hvad det koster! 

Hvad hvis der kommer en anden i denne tråd der kan lave samme hjemmeside som dig, bare 2000kr billigere? Så var det da vidst ikke dumt han sagde han ville tænke over den?Hmm

Ja undskyld. Forstår ikke rigtig dit udbrud : -)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

kenhvm:

Hvad er der at tænke over ?

Et tilbud på maks 10.000,- for en løsning der i værste fald kan tage flere mandeår at lave og leveringstid på 1 md.

Big Smile

Mvh Ken

Jeg tænkte præcist det samme. Jeg tror I skal være rigtig klare omkring hvad der er af kundeforventninger og hvad det er for en løsning firmaet ønsker at levere.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

- Underlig holdning at have? Hvis du vil optage et "gebyr" for at andre folk skal have et tilbud, ja så får du ikke mange salg i kassen!!

Det var ment lidt sarkastisk og ikke møntet på personen her, men mere for at folk skulle tænke over hvad de ønskede tilbud på.

Din branche er en jungle, der er så mange udbydere der tilbyder at lave hjemmesider. Jeg forstår udemærket godt hvorfor trådstarter sætter spørgsmålstegn ved dig og dit tilbud, du er ikke amino PLUS, du har ingen info, ingen signatur..

Jeg er skam Plus medlem, grunden til vi ikke har link på nu er at vi laver nogle site til referencer iflg. vort tilbud andet steds her.

Midlerne til tilbuddet? Det kan han jo ikke have en mulig chance for at opfylde hvis han ikke ved hvad det koster!

Selvfølgelig ved man ikke om man har midlerne, men har man 5 kr på lommen beder man ikke om en kæmpe opgave - og igen, ikke møntet på trådstarter.

Naturligvis skal ingen tage det første og bedste tilbud og hvis nogen laver det bedre eller billigere end mig må jeg jo bare indse at vi ikke kunne matche en given opgave og ingen sure miner over det.

Måske en fejl jeg har skrevet det i denne tråd, skulle måske have oprettet en ny tråd om folk der beder om tilbud på dit og dat uden tænke over hvad de sætter i gang. Jeg beklager.

Slutteligt er jeg og andre udviklere altid klar over vi giver en masse tilbud der ikke fører til noget, men det gør en maler jo også og sådan er livet ...

Mvh

HH

Vedr. link, så kommer det meget snart når vi kan fremvise det endelige site med referencer, de kunder vi har som har set hvad vi har lavet indtil videre er mere end tilfredse. Vi lægger aldrig et halvt site op på nettet.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)