Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige frække kostumer og sexlegetøj - Jeg mangler dropshipping der kan levere

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler en dropshippingpartner der kan levere nogle billige frække kostumer til engrossalg.

Jeg sender data ,de pakker og leverer for mig , de har billige priser er også nødvendigt

meget i sexlegetøj fandt jeg her http://www.sexshop2000.dk/grossistshop/default.asp de er ok billige priser men de har ikke nok udvalg frække kostumer , da det er strip webshop er det vigtigt der kan leveres masser af sådan tøj

er der nogle der har nogle gode kontakter man kan få billige tøj igennem og vis i har billigere kontakter også sexlegetøj til min webshop ville jeg gerne høre om de findes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

vis i har kontakter til dem som levere kostumer til de andre shops

vis i kun har lager mulighed og kan sende de vare jeg finder og i sender de ordre jeg får fra et lager i Danmark kunne dette også lyde interessant , så må jeg bare finde ud ad hvor de får disse kostumer fra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

det bliver jo engelske porto på og ved enkel ordre er det dyrt , så der mangler jeg et dansk lager

de kan nok ikke ret tit levere dopshipping indenfor 1-3 hverdage fra England til Danmark

jeg kunne ikke se om de levere dropshipping til Danmark med de vil ikke kunne levere indenfor 3 dage ret tit tror jeg til Danmark

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mikael, har du prøvet narremissen. Dk. Kunne være de var interesseret i st lave en aftale

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du selvfølgelig have ret i. Seductiveline tilbyder i hvert fald forsendelse indenfor EU for 35 kr. Hvor hurtigt det går kan jeg ikke svare på, men kunne forstille 3-4 dage

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Roal Limkilde:

Hej mikael, har du prøvet narremissen. Dk. Kunne være de var interesseret i st lave en aftale

nej jeg har ikke prøvet dem her tror du de tilbyder dropshipping

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kunne jeg nemt forstille mig. Prøv at kontakte dem

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Esben Petersen:

kan du selvfølgelig have ret i. Seductiveline tilbyder i hvert fald forsendelse indenfor EU for 35 kr. Hvor hurtigt det går kan jeg ikke svare på, men kunne forstille 3-4 dage

den har kun kvinder og ekstrem meget mindre til kvinder end den anden side og den anden side har oveni til mænd og flere end der findes på nogle danske side ved du om denne her side http://www.fancydressdropship.co.uk også levere dropshipping til danmark , det kunne jeg ikke finde ud ad den er lang større udvalg på den side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet lige syd for grænsen i tyskland? Mange internetbutikker er flyet til Flensburg pga billigere omkostninger og ikke mindst fragt da det er billigere at sende fra Tyskland og ind i Danmark i forhold til at bruge post Danmark direkte.

Om de lige har de produkter du søger ved jeg dog ikke...

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)