Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er vi erhvervsdrivende umiddelbart ikke omfattet af fortrydelsesret?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev kimet ned af et salgsbureau for T...., der pressede og pressede for at få mig som kunde.

Havde haft telefon der før og fik en dårlig oplevelse.

Salgskontor lovede bod og bedring med "erstatning" med en Smartphone efter mit valg.

Tvivlede stadig, men sælger ringede og ringede (naturligvis med hemmeligt nr.) "og der vil kun være een kontaktperson - HAM".

Der kom en aftale og en email retur, der var en porterings fuldmagt, der skulle printes og underskrives.

Derefter kom en email retur, at ordre bekræftes, men ikke med den telefon, jeg valgte.

Til tastaturet igen og annullere aftalen, da det igen gik i l... for T.... . Den blev sendt til "vores kontaktperson". Der er aldrig kommet svar. HAN ER GÅET UNDER JORDEN".

Få dage senere ankommer en pakke, fra T.... , modtaget ved en fejl, da vi modtager flere pakker via dette transportfirma.

Den blev åbnet, det var en helt 3. telefon. Pakkes sammen igen, intet taget ud og sendt med PostDanmark retur. Den er også modtaget retur hos T.... .

Nu er der kommet en faktura på oprettelse osv. og jeg har brugt flere timer på at ringe til T.... .

Her er travlt ved håndvasken, for det er salgsbureauet der skal løse denne. Har fået et nummer hertil og "hvis der er optaget, går den på telefonsvarer og jeg skal meddele sagsnummer osv herpå".

OK, men jeg får en besked om: "det er ikke muligt at få kontakt til det kaldte nummer i øjeblikket, prøv venligst igen senere".

Jeg ringede tilbage til T.... og fik at vide, at erhvervskunder ikke har fortrydelsesret!!!!!

Jeg kan kun give dårlig reklame om T.... og det er 100 gange den faktura, der er sendt til mig.

Så mit råd til Amino'erne: HOLD JER LANGT VÆK FRA T.... .

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg rettede lige overskriften, din CAPS-lock havde tilsyneladende sat sig fast mens du skrev.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
På vilken måde er det T skyld at der ikke fortrydelses ret for erhvervsdrivende?

Du må lære at sige nej
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det var med vilje!!!!!!!!!!!!!!!!

Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gjorde jeg også, da det aftalte ikke blev modtaget!!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)