Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af design bolig tilbehør i træ - Kan du hjælpe med kontakt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har startet en designvirksomhed og skal have produceret småt interiør og bolig tilbehør i træ, lysestager, små borde, trækugler i natur og malede og en masse andet som stadig er på tegnebrættet.

Jeg vil rigtig gerne finde en producent af træ/snedker arbejde i DK eller europa som har lyst til at arbejde tæt sammen med en lille designvirksomhed, når der skal laves prototyper, de første 300 stk og når salget sprøjter afsted og der skal produceres meget! Jeg tror på projektet;-)

Jeg er klar over at der kan være økonomiske fordele ved at lægge opgaven i Kina eller Vietnam. Men da jeg endnu ikke kan fylde en container med produkter, går jeg ud fra at shipping udgifterne vil være så høje, at den samlede pris for produktionen ikke bliver så fordelagtig alligevel?

Produktionen skal selvfølgelig være så billig som mulig, men kvaliteten af produkterne er vigtig for mit brand og prisen må derfor ikke være på bekostning af den.

Jeg sætter stor pris på dit input til hvem der kan hjælpe med træ produktionen!

De bedste hilsner

Charlotte


Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

skriv til mig på ad@sdmobler.dk - jeg kan helt sikkert hjælpe dig. Vores moder-selskab er en dansk massivtræsproducent som producerer møbler i høj kvalitet og med stor fleksibilitet.

Jeg ved at der er ledig kapacitet og vi er helt sikkert interesseret i at se om vi kan samarbejde.

Skriv lige lidt om dig selv i mailen; tidligere erfaring, hvor i landet du bor, og selvfølgelig lidt om det projekt du har gang i.

Jeg vil foreslå at vi mødes i den nærmeste fremtid, men det kan vi lige tage over vores Email.

 

- Allan

Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dear Charlotte

Please provide additional info including drawings for primary calculations for your small interior products.

I can try to help you with production in Lithuania, where the most of IKEA furniture are produced.

Kindly regards,

Linas

ls@fims.lt

Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte !

Der er ikke sikkert det bliver bedre hvis du producerer i Danmark istedet for f.eks Kina. Man kan bare sende med søfragt, og det er ikke dyrt for små kvantiteter. Men det tager 5 uger for ankomst. Der er nogle udgifter forbundet med at sende vareprøver frem og tilbage, da man bruger luftfragt her for at spare tid, som regel.

Hvad er det for træsorter du tænker på?

Vi er et mindre sourcingfirma, der opererer i det nordlig Kina, hvor der produceres, som du måske ved, store mængder af bl.a. massive træmøbler og også i finer. De fleste skandinaviske træsorter findes i denne del og en del træ bliver også importeret fra det Fjernøstlige Rusland ned til fabrikkerne i Kina.

Hvis du har interesse, kan du skrive til mail; af@exworks.dk

Eller ring 4215 3438

Mange hilsner,

Anders Fjellerup

EX WORKS

(Hørsholm)

Tilmeldt 20. Feb 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte, jeg ved, at det er nogle år siden, at du har skrevet indlægget, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at hære, hvordan det gik!?

Jeg står lidt overfor samme forespørgelse og mangler rigtig meget sparring. Ville du have tid og lyst til at dele ud af dine erfaringer? Det ville være en kæmpe hjælp!

Skriv evt til herdisws@gmail.com

På forhånd mange tak!

Mvh Herdis

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)