Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Auto-køreplansystem - andre der søger eller kan det bruges andre steder?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei alle her på Amino

Jeg har et auto-køreplanssystem, som jeg engang lavede for et pleje-/rengøringsfirma. De bruger det stadig og er vældig tilfreds med det.

Så nu søger jeg andre områder eller firmaer, som kan bruge et lignende system.

Auto-køreplanssystemet

I systemet opretter man sig en masse kunder/borgere, hvor man tildeler dem nogle ydelser (fx rengøring 30 min, madlavning 25 min etc.). Herefter opretter man nogle køreplaner på en given dato, som automatisk beregner tiden ud hos de enkelte borgere. Der kan også tilføjes "tilpasset opgaver" til kørelisten.
Når det er gjort, så kan man printe køreplan(en/erne) ud, kopiére kørelisten til en anden dato, se en oversigt over alle køreplaner på en given dato med udregnet køretid samt uden.

Systemet har nogle flere funktioner, men tog grunddelene.

Grunden til, at systemet blev lavet var, at firmaet ellers skulle operere på 3 forskellige systemer (Kommunerne har hvert deres system for omsorg og pleje). Det kreerede store problemer for dem, da de så hele tiden skulle skifte mellem de 3 systemer, printe 3 køreplaner ud som kan klares på en køreplan og andre besværlige ting.

Men hvis interesseret så kan det tjekkes ud her:
http://www.mywebware.dk/abc/

- Mail : admin
- Kodeord : admin 

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget interessant, jeg har selv udviklet advancerede bookingværktøjer for flere butikker til deres kunder.

Har du overvejet onlinebooking?(for kunder/borgere)

-- Man kan hvad man vil!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm sandt. Den mulighed er der også. Med nogle få modificeringer skulle den være plads.

Takker for ideen : )

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)