Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I gang med ny uddannelse - men hvilken?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sikkert ikke det rigtig forum men jeg tager chancen.

 

jeg er en ung mand på 38 år som skal igang med en ny uddannelse efter 12 år som tjenestemand i fængselsvæsnet.

jeg er i tvivl om hvilken uddannelse der vil være god at tage og hvor der er gode job muligheder bagefter også hvis man bliver over 40 år inden uddannelsen er afsluttet.

 

nogen som har nogle gode forslag.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke blive politimand?. Er det ikke det nærmeste område. :).

Når du spørger på den måde, for mig virker det forkert. Jeg tænker tager du en uddannelse bare for at tage en?. Du skal finde ud af hvad der passer til dig, og kan motivere dig hver dag, hvad vil du ind for osv:).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

 

Tak for dit svar nej det gør jeg ikke jobbet har været meget hårdt og ønsker ikke længer at arbejde inden for dette område da jeg bliver meget stresset og ikke er glad for det længere.

pt går jeg sygemeldt med stress samt andet og ønsker at starte et nyt liv med et nyt job.

jeg er bare 38 år nu og det er jo ikke nemt at få jobs nu om dage derfor vil jeg høre om nogen vidste hvor der var mangel eller gode chancer for at få et job it eller håndværk eller sådan

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du går specifikt efter et hul i arbejdsmarkedet for at få et job?. Men hvis du tager en uddannelse på f.eks. 2 år så kan du jo ende med at hullet ligger et andet sted :).

Må jeg spørge dig om. Hvad vil DU lave?

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men jeg ved det ikke helt har tænkt på at tage en uddannelse som it-surporter måske eller noget i den retning jeg har rigtig mange interesser og ønsker bare at finde ud af hvor der er mangel idag eller hvad der vil blive stor brug for i fremtiden

jeg elsker alt med it

jeg elsker at bruge mine hænder så alt inden for håndværk

jeg har en sælger i maven

der er mange muligheder

Fra Svendborg
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Her vil jeg give Dennis ret. Find noget du interessere/brænder for, det er trods alt noget du stort set skal lave hver dag!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt sikkert vælge noget som du gerne vil istedet for at vælge noget hvor der er mulighed for job. Nu skriver du at du er 38, dvs. du skal leve med dit job/uddannelse i 20+ år mere inden pensionen kommer, så heller tage den uddannelse du vil have istedet for at tage en uddannelse og ende i et job du ikke gider have.

En lille historie om hvordan jeg selv har oplevet det.

Efter gymnasiet startede jeg på datamatiker uddannelsen, og er nu igang med min bachelor i webudvikling, efter at have været praktik, og arbejde arbejdet med det i ca 1år mellem datamatiker og bachelor, har jeg fundet ud af det ikke lige er mig, og derfor er planen at jeg starter på masik-ingeniør uddannelsen til sommer.

MVH Allan 

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er klart men det var også bare det at det skal jo også være noget med fremtid i jo.

men selvfølgelig skal det være noget som interessere mig det er klart.

men det er jo ikke alle steder de vil ansætte en ny udlært 40 årig så derfor var det bare lidt vigtig at det måske også var noget med fremtid i, det hjælper jo ikke at få en drømme uddannelse hvis det er umuligt at få et job bagefter

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Well igen så er der altid mangler på hårdt arbejdende mennesker, men det jeg vil sige der er størst mangel på er ILDsjæle. Nogen som gider det de laver, nogen som brænder igennem og kan noget ekstraordinært.

Hvad kan du indenfor IT?. Håndværker branchen er meget usikker, men der er altid jobs.

Har du solgt før?. Hvad er din erfaring indenfor det.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden for it kan jeg ikke noget udover hvad man kan på udvidet hjemme niveau :)

har ikke været sælger før men har et rigtig godt snakketøj og kommer meget hurtig ind på folk og har et godt førstehåndsindtryk på mennesker.

har altid fået den besked af folk venner og bekendte at jeg kunne sælge sand i sahara og bla bla bla

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)