Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I gang med ny uddannelse - men hvilken?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har set x-factor, america got talent osv, så ved du hvad venner og familie siger til en. Ikke altid står bi ved hvordan andre ser en.

Men som sælger skal du klart have selvtillid, og du skal kunne tro på det projekt som du sælger. Hvis du skal indenfor dette så er det svært, men der er mange kurser som kunne hjælpe :).

Indenfor for IT, der kunne du eventuelt starte med at lære HTML ihvertifald på brugerniveau.

Syntes en uddannelse måske ville være spild af din tid, medmindre det er noget du virkeligt vil :).

Håber noget af det jeg skriver, giver mening :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo bestemt det giver lidt at tænke over men man er også bare nød til at se realiteterne i øjnene og tænke på fremtiden.

så var det bare det slog mig at it jo måske var fremtiden men der er sikkert også mange om buddet

det hjælper jo som sagt ikke at tage en uddannelse hvis det er umuligt at få et job bagefter jo

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er sandt nok. IT er nutiden, mobilen er fremtiden tror jeg så :).

Men prøv eventuelt et godt salgskursus, hvor du kan se om det er dig, om du kan leve med det hver dag. :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker, det ville være relevant at høre, hvor lang en uddannelse du vil være villig/i stand til at tage. Er det en kortere videregående uddannelse eller en universitetsuddannelse? Hvad er din baggrund udover det arbejde, du har nævnt? Her tænker jeg på uddannelse og kurser.

Det  er i min optik relevant at have på plads, før du begynder at lede efter sektorer med interessant arbejde. 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

bokaj38:
hvor der er gode job muligheder bagefter også hvis man bliver over 40 år inden uddannelsen er afsluttet.

Jeg mangler altid en god programmør eller designer.. Det kan jeg ikke være den eneste der gør :-) 

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke den store skole uddannelse så det skal være noget hvor 10 kl samt 20 års erhvervserfaring er nok til at komme igang.

jeg regner med at der findes en masse former for voksenuddannelse og at jeg muligvis vil kunne få hjælp at fagforeningen med det er en anden sag, lige nu drejer det sig om at finde en god uddannelse med fremtidsmuligheder

Fra København K
Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Jakob bøge Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Du skriver, at du er sygemeldt med stress. Det er der tit mange grunde til - men en af dem er næsten altid, at der ikke er tilstrækkelig sammenhæng imellem værdier og så det aktuelle livsindhold. For nu at formulere det kort. Netop derfor synes jeg ikke du skal se så meget på, hvad der lige ser ud til at være jobmuligheder i.

For mig at se, så ligger de fleste spændende jobmuligheder i, at man VIL det - d.v.s. at man virkelig brænder for det. Så rådet fra mig er, at bruge den pause, du nu har, til at kigge grundigt efter inde i dig selv og finde ud af, hvordan du gerne vil have de næste 20-30 år af dit arbejdsliv til at se ud.

/Jakob

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)