Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årets uofficielle bødestatistik....

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil straks pudse min jydske glorie, og udvide debatten til at være en statistik for de 10 år hvor jeg har været selvstændig og haft bil.

Fartbøder: 0
Parkeringsbøder: 0
 
Og så vil jeg lige tage glorien af igen, og sige at med en tilbagelagt strækning på 12-14 gange rundt om Jorden eller noget i den stil, er denne statistik mere et udtryk for held ...
 
For nylig var jeg indblandet i et større harmonikasammenstød syd for Vejle fjord broen (ikke min skyld). I den forbindelse faldt min nummerplade foran af. Jeg har ikke haft travlt med at få den sat på igen
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe... Jan, fed historie..

Og så til det alvorlige, hvad ER der med Vejle og ulykker?? Jeg blev indblandet i en ulykke december sidste år derovre, hvor en kvinde kørte ud foran mig i regn/frostvejr, og jeg havde absolut ingen chance for at nå at stoppe.... røg op bagi hende, og ligeledes måtte jeg vente nogle uger på min nye plade da den røg sammen med resten af fronten af bilen...
 
Men det hastede dog ikke med at hente den nye plade før efter skiferien i uge 4, da de jo i Sverige benytter sig flittigt af fastmonterede trafikkameraer udvalgte steder... og det sparede mig for 5 bøder, eller, lad mig sige at i løbet af nattens kørsel kom der 5 blink og jeg har (7-9-13) endnu ikke modtaget nogle papirer fra Sverige...
 
Tilmeldt 11. Dec 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bor i Horsens (i øvrigt uanstændigt tæt på vores glimrende koncertområde hvor alle de store stjerner kommer ) og arbejder i Kolding. Dette bringer mig tværs gennem trekantsområdet 2 gange om dagen. Jeg bruger ubehageligt meget tid om ugen på at holde i kø (jaja, jeg ved godt du er fra Kjøwenhawn) især fordi der er nogle tåber der er baldret ind i hinanden. Jeg ved ikke hvad det er der går galt, men strækningen mellem Kolding Nord og Vejle Syd burde give risikotillæg på lønsedlen.
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere Falckredder i trekantsområdet kan jeg bekræfte alle de uheld der sker på månen.

 
Det er fuldstædig VILDT så mange trafik uheld der er i det område. Og JA københavner drenge ......det store kryds ved Kolding er faktisk LANDETS mest trafikerede :-)
 
Utrolig at man for MANGE år siden ikke invisterede i signal lys til at advare billisterne!
Men desværre skyldes det dumhed fra trafikanterne selv. Har oplevet folk der var trætte af at vente.......stillede bilen i nødsporet og bestilte en taxa til modsatte kørebane. Har oplevet folk der i lange køer begynder at køre i nødsporet!!!!!!! MEGET DUMT
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget apropos dagens misære fra dsb, strejke med forsinkelser og deciderede aflysninger pga. konflikter... HAHA... dsb, nu må I sgu tage Jer sammen...

Min dejlige VW har strejket én gang sidste år, dvs. 1 ud af 365 dage - det er trods alt en lidt bedre statistik end dsb endnu kan fremvise...!
 
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)