Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammenligning erhvervskonto

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender I en god webside, som sammenligner erhverskonti?

Chris Andersen Smile

marketingloop.solutions

Fra Faaborg
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kommer godt nok meget an på hvad du skal bruge. Hvis vi er nede i niveau med en simpel indlånskonto så er det nærmest ligegyldigt hvem du vælger, for produktet er stortset ens (netbank, nemkonto og hvis bølgerne går højt et visa).

Hvis der derimod er tale om mere komplicerede bankopgaver (kredit, kaution, bankgaranti osv) ville jeg nok få min revisor til at hjælpe mig med at opstille krav til produkterne, og så se hvad de forskellige banker kan byde ind med.

Jeg har selv lige været igennem det cirkus og kan fortælle dig at det der næsten er vigtigst er hvordan din kemi er med bank og rådgiver. En god kemi kan absolut være et par % værd :)

/Kasper

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har brug for netbank og Visa-Dankort.
Hvis det er muligt... gratis. Kredit behøver jeg ikke.

Chris Andersen Smile

marketingloop.solutions

Fra Faaborg
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Netbank får du altid - de vil jo helst ikke snakke med dig:) Men Visa-Dankort sidestilles på erhvervskonto med en kredit. Så hvis du ikke kender dem eller kan stille sikkerhed, så kan det være svært at få det første år.

/Kasper

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg kan godt indbetale penge som sikkerhed... men hvor får jeg mest for min tillid?

Chris Andersen Smile

marketingloop.solutions

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris:
jeg har brug for netbank og Visa-Dankort.

Jeg vil forslå, at du får en ganske almindelig privat indlånskonto med et tilknyttet Visa-Dankort, og at du herefter får denne konto registreret som dit firmas NemKonto, og det kan gøres uden omkostninger. For at få et Visa-Dankort vil de naturligvis foretage en almindelig kreditvurdering.

Du bliver nødt til at spørge i de enkelte banker, om de vil være med til sådan en løsning - unden at nævne navne, så har jeg selv oplevet, at den bank, der har hovedkontor i det midtjyske godt vil være med til sådan en løsning Smile, hvorimod en anden stor dansk bank, som ligger tæt ved Nationalbanken, kun vil oprette en erhvevskonto, hvor der skal betales månedlige gebyrer, hvis der er en virksomhed involveret.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46522
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har Nordea og har to gange erhvervskonto med visa til to stk CVR med gratis hverdag

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :
ok... så vil jeg tjekke Jyske Bank, Nordea og Frøs, som er mine Top3 i øjeblik. Hvilke er jeres Top 3?

Chris Andersen Smile

marketingloop.solutions

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)