Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis arbejdskraft på sjælland?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har et tilbud til jer, som for nogle iværksættere kan være sendt som en gave fra himlen.

Du har måske en mindre virksomhed og kan godt bruge en medarbejder mere, men du er ikke sikker på at økonomien er der eller om du reelt har opgaver nok. Det kan også være at du sidder i en større virksomhed og ved at du godt kunne bruge en medarbejder mere. Så læs endelig videre!

Jeg er uddannet administrationsøkonom, men har desværre ikke så meget erfaring. Jeg er desuden handicappet, hvilket ikke gør min jobsituation just nemmere. Heldigvis lader jeg mig aldrig gå på, trods forhindringer og jeg mener, og ved, at jeg sagtens kan skabe værdi for en virksomhed.

Mine interesser spænder ret vidt og kan læses om på min hjemmeside: mit ønskejob.

Og jeg gider simpelthen ikke at være arbejdsløs mere! Derfor har jeg lavet et tilbud, der er en økonomisk fordel for virksomheder.

Min tilbud lyder således:

  1. En måneds virksomhedspraktik i din virksomhed helt GRATIS, efterfølgende;
  2. ansættelse med løntilskud i et år med op til 132,5 kr. i timen dækket

Altså, jeg arbejder gratis i 1 måned og efterfølgende får du 50% rabat på mig i 12 måneder.

Hvis du er interesseret og mener, at du ikke vil gå glip af dette fantastiske tilbud, så kontakt mig her på Amino eller på min hjemmeside.

Hvis du måske er interesseret, men "bange" for mit handicap, så skriv dine bekymringer eller spørgsmål i en besked, så skal jeg med glæde svare på dem. Egentlig er jeg ikke mere krævende end andre medarbejdere.

Jeg håber virkelig at høre fra jer!

God søndag.

Mvh.

Thomas

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk nemmere hvis spørgsmål bliver stillet her i tråden. Så er jeg fri for at skulle svare på de samme ting flere gange :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne da være interessant og høre hvilket handicap du har.

Mvh. Jannik

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl:

Det kunne da være interessant og høre hvilket handicap du har.

Mvh. Jannik

Det kunne der være noget om ;)

Jeg har muskelsvind, så sidder i elektrisk kørestol.

Fra Birkerød
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Stor ros til din arbejdsgiver og drive. Jeg ønsker dig held og lykke med søgningen.
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgerligt at du bor på Sjælland. Vi søger netop en kvalificeret medarbejder på denne model, dog med beliggenhed i Østjylland.

Held og lykke med søgningen. Det er virkelig en god mulighed, for både dig og din eventuelle arbejdsgiver.

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian: Mange tak. Man kommer ikke frem, hvis man ikke selv er aktiv - heller ikke som handicappet. Så jeg vil håbe det giver noget her på Amino :-)

Rune: Ja, det er en ret god mulighed, for en virksomhed, for at spare nogle penge og samtidig udvide lidt. Du har vidst også sendt en mail, som jeg fluks svarer på :-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du arbejde hjemmefra?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Vil du arbejde hjemmefra?

Jeg vil allerhelst fysisk ud på en arbejdsplads, så jeg også får det sociale med. Der er efterhånden ikke meget ved at være hjemme mere. Dog er jeg jo i en situation, ligesom mange andre jobsøgende, at jeg ikke kan tillade mig at være kræsen mht. job.

Så det korte svar; ja.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)