Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis arbejdskraft på sjælland?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har et tilbud til jer, som for nogle iværksættere kan være sendt som en gave fra himlen.

Du har måske en mindre virksomhed og kan godt bruge en medarbejder mere, men du er ikke sikker på at økonomien er der eller om du reelt har opgaver nok. Det kan også være at du sidder i en større virksomhed og ved at du godt kunne bruge en medarbejder mere. Så læs endelig videre!

Jeg er uddannet administrationsøkonom, men har desværre ikke så meget erfaring. Jeg er desuden handicappet, hvilket ikke gør min jobsituation just nemmere. Heldigvis lader jeg mig aldrig gå på, trods forhindringer og jeg mener, og ved, at jeg sagtens kan skabe værdi for en virksomhed.

Mine interesser spænder ret vidt og kan læses om på min hjemmeside: mit ønskejob.

Og jeg gider simpelthen ikke at være arbejdsløs mere! Derfor har jeg lavet et tilbud, der er en økonomisk fordel for virksomheder.

Min tilbud lyder således:

  1. En måneds virksomhedspraktik i din virksomhed helt GRATIS, efterfølgende;
  2. ansættelse med løntilskud i et år med op til 132,5 kr. i timen dækket

Altså, jeg arbejder gratis i 1 måned og efterfølgende får du 50% rabat på mig i 12 måneder.

Hvis du er interesseret og mener, at du ikke vil gå glip af dette fantastiske tilbud, så kontakt mig her på Amino eller på min hjemmeside.

Hvis du måske er interesseret, men "bange" for mit handicap, så skriv dine bekymringer eller spørgsmål i en besked, så skal jeg med glæde svare på dem. Egentlig er jeg ikke mere krævende end andre medarbejdere.

Jeg håber virkelig at høre fra jer!

God søndag.

Mvh.

Thomas

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :