Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af pole-website ønskes

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige åbnet et poledance studie på Frederiksberg. Dette er mit første iværksætter projekt, og derfor også første gang, at jeg har haft en hjemmeside. Jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at få noget konstruktiv kritik, både hvad angår SEO og brugervenlighed, men også rent kommunikativt. 

Ideen bag poledance studiet er at gøre op med alle de fordomme der er forbundet med sporten. Jeg lægger derfor vægt på det legende element i træningen, og vil gerne høre, om det kan fornemmes udfra hjemmesiden. 

På forhånd tusind tak for jeres feedback :D

//Karina

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, flotte farver, opsætning osv.

Jeg kan virkelig godt li billedet på forsiden, rummets farver passer virkelig godt ind i sidens farveskema!

På alle dine tekst sider har du ligesom en "tom firkant" i højre side, hvilket er fint nok hvis den bliver brugt som side menu, men den er altid tom? :) måske ville det pynte med nogle billeder el. lign.

Du har nogle virkelig flotte billeder i dit galleri, men du lader dem ikke komme til sin fulde ret! Man bør se en af gangen, med mulighed for at gøre den større! Derved mindsker du også load tid for dem med langsomme forbindelser. Sørg dog for at have små billeder "thumbnails" så man har overblik over galleriet. Se evt. mere på http://fancyapps.com/fancybox/ 

Mht. til legekoncept vs. strip-fordom så syntes jeg du gør det meget godt :) Billederne er mere fis og ballade end frække. Også ret sjovt at i bruger torv, legeplads stativer mm. Det vidste jeg fx. ikke, at man kunne bruge - men kan da godt se det er åbenlyst nu :D

Har du overvejet at smide film klip ind, så man kan se hvad det er for noget dans, træning mm?

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina,

Først og fremmest tillykke med dit nye studie, spændende! :)

Ang brugervenlighed og informationer, så synes jeg den fungerede rigtig fint. Jeg sidder på mac og oplever tit problemer med hjemmesider der, at de ikke vises helt optimalt, men din fungerede helt som den skulle. Og synes siden udtrykker seriøsitet, samtidig med at det også virker som om der er spændende udfordringer, men også det legende element i træningen.

Det jeg kunne savne lidt, var lidt flere flotte billeder på undersiderne, klikker man meget rundt ender det med og blive meget ens, da der kun er tekst på størstedelen af siderne, så der kan man nemt miste interessen, hvor jeg tænker at et enkelt billede på hver side, ville hjælpe til og holde interessen fangen og hver ny side spændende. Det skulle ikke være så meget, at det tog alt opmærksomheden, men måske en del af et billede dusset ud i fx højre side eller lignende, bare en ide :)

Og billedet på selve forsiden er rigtigt flot og imponerende udført, men billedet er meget mørkt, så virker lidt dystert lige til forsiden, og forsiden skulle gerne være det der fangede interessen, så man klikke videre på siden, der ville jeg umiddelbart foretrække en af de andre flotte billeder, du havde på gallerisiden, og så måske bruge forside-billedet på en af de andre sider, hvor der er meget tekst.

Men ellers held og lykke med dit nye studie :) Havde studiet ligget tættere på mig, så havde jeg helt sikkert været interesseret ud fra det jeg har læst og set på din hjemmeside!

(Og lige som en lille bibemærkning, står du og mangler visitkort eller lignende til en god pris, så er du altid velkommen til og kaste en mail afsted til mig for et uforpligtende tilbud :)

De bedste hilsner

Charlotte

Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Fra  House of Pole Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Esben Petersen:

På alle dine tekst sider har du ligesom en "tom firkant" i højre side, hvilket er fint nok hvis den bliver brugt som side menu, men den er altid tom? :) måske ville det pynte med nogle billeder el. lign.

Du har helt ret med widgets. Jeg har endnu ikke helt besluttet mig for om det skal være til billeder, eller gode råd, men måske jeg skal veksle lidt... Noget skal der i hvert fald ind :)

Esben Petersen:
Du har nogle virkelig flotte billeder i dit galleri, men du lader dem ikke komme til sin fulde ret! Man bør se en af gangen, med mulighed for at gøre den større!

Det er en god pointe! Tusind tak for det. Nu er jeg slet ikke en haj til alt det med billeder, men det lyder som en god idé med thumbnails. 

Esben Petersen:
Har du overvejet at smide film klip ind, så man kan se hvad det er for noget dans, træning mm?

Jeg skal have lavet et par film klip. Der har jeg bare ikke været så hurtig endnu :)

Tusind tak for din feedback! Jeg er glad for at høre, at det virker som om, at jeg kommer fordommene lidt til livs :D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Tusind tak for det :-)

Pixelartist:
Det jeg kunne savne lidt, var lidt flere flotte billeder på undersiderne, klikker man meget rundt ender det med og blive meget ens, da der kun er tekst på størstedelen af siderne,

Det må jeg give dig ret i... Jeg kan godt se at der skal lægges lidt billeder ind. 

Pixelartist:
Og synes siden udtrykker seriøsitet, samtidig med at det også virker som om der er spændende udfordringer, men også det legende element i træningen.

Det er jeg glad for du synes :-)

Pixelartist:
(Og lige som en lille bibemærkning, står du og mangler visitkort eller lignende til en god pris, så er du altid velkommen til og kaste en mail afsted til mig for et uforpligtende tilbud :)

Og tak, men har allerede fået lavet :D Ellers tusind tak for det, og rigtig mange tak for din feedback!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, er stadig lige ved at lære Amino at kende, så fik svaret fra den virksomhedsprofil, jeg lige har fået oprettet :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes i er kommet okay ud ad det med jeres  første side

jeg går selv til en del pole dances og det er hård træning ,jeg omkring 8 timer om ugen til pole dances på templegym på amager

første frem med jeres virksomhed info cvr nummer gerne i fodnoten på siden ,dette skaber en høj troværdighed over siden

kontakt siden igen der også cvr nummer der samme med jeres andre virksomhed info og gerne en kontaktformular derved lettere at kontakte jer

social logoer giver trust værdi til siden med hensyn google og det er lettere at dele jeres side på de social medier husk google plus , facebook og gerne twitter også.

hvad er forskel i skema rød og blå farve er det forskellige lære eller andet ,det kunne jeg ikke lige se hvorfor de 2 farver

udnyt gerne lidt bedre at google viser op til 70 tegn og lige lidt af jeres kerne ord i titlen

mere gang i siden kunne være en ide med at blogger på siden skriv engang imellem nyheder og ligger nogle videoer på ville også sælge jeres produkt godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina

De andre har sagt det meste, men jeg synes du skal få lavet et favicon...

P.S

Det er en rigtig flot side du har fået sat sammen! Jeg kan rigtig godt lide dit farvevalg og dit logo er også fedt lavet :)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Fedt at du selv poledancer! :)

Går straks i gang med CVR, og kontakt formular! Smart :-)

Mikael christiansen:
social logoer giver trust værdi til siden med hensyn google

Skal jeg helt klart have på.

Mikael christiansen:
hvad er forskel i skema rød og blå farve

Det kan jeg godt se at jeg lige skal have noteret. Det er hvem der underviser.

Mikael christiansen:
udnyt gerne lidt bedre at google viser op til 70 tegn og lige lidt af jeres kerne ord i titlen

Er det her præsentationen (de 3 linier Google viser)?

Tusind tak for feedback :D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Tusind tak :) Det er jo genialt med sådan en lille fin detalje!

Dejligt med feedback :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)