Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af pole-website ønskes

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes, siden er ganske fin og godt udtrykker det, du gerne vil have den til. I min optik skaber cvr nummer ingen effekt. Hvorfor skulle du ha' det på din side? Jeg har aldrig haft et på nogen af mine sider, og har heller aldrig oplevet, at folk har syntes, at det har manglet. Men helt enig med kontaktformular... den er et must.
Billeder i siden fungerer godt, og da du har masser af billedmateriale, skal du bare smide noget godt på der.
Er du på facebook, twitter, G+ osv., skal du ha' smidt et link til det.
Lagde ikke mærke til, om du havde +1 knap og synes godt om mulighed på siden, men det bør du i givet fald overveje, da det kan have indflydelse på din sides ranking på google :)
Men alt i alt en fjong side, synes jeg... og tillykke med det!

Mvh. Tommy

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Tusind tak for det. Nu har jeg da lidt at arbejde på :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Karina:

Hej Mikael,

Mikael christiansen:
udnyt gerne lidt bedre at google viser op til 70 tegn og lige lidt af jeres kerne ord i titlen

Er det her præsentationen (de 3 linier Google viser)?

Tusind tak for feedback :D

det er dem uden på google de øverste tegn de linjer neden under tages sjældent metags med der er det teksten på siden normalt google tager

kan se den tager din adresse og andet der ikke helt er sigende om siden , der skal nok arbejdes med en mere velplaceret tekst med en h1 der hjælper google på vej hvilken tekst der er bedste at tage

anker links mod siden kan hjælpe på dette

links med jeres søgeord med relevante anker links

husk kan gå ind og rette i profil debatindstillinger

klik ret profil

klik ret debatindstilling og skrive en sigende links beskrivelse der om jeres virksomhed pole dance

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)