Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af flasker, (Vin, spritus, øl, champagne) m.m.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:
Lige pt. kigger vi efter lager til varerne

Hvis I forventer bare lidt volume bør du overveje muligheden for at smide dine varer syd for grænsen. Det åbner op for nogle transportpriser som er yderst attraktive. Eksempelvis er både DHL og UPS særdeles konkurrencedygtige (også ved levering til DK) på levering af vin mv.

Et bud på et lagerhotel kunne evt. være http://www.rdlogistics.dk/pakning/?s=4

/Henrik

 

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lageret i Danmark skal være godkendt af fødevarestyrelsen og underlagt smiley ordningen, for at opbevare væsker som spiritus, vin, øl m.m. til brug til vidersalg. Desværre :(

Henrik, det vil jeg helt klart kigge på, det kunne være en fordel, ved du hvad fragt til privat person til DK koster for en enkelt lille pakke, og er der dag til dag levering ?

Varerne skal uanset hvad købes i DK, selvom vi bruger lagerhotel i tyskland ikke sandt?, men muligvis kunne man så undgå at skulle have godkendt varelager af fødevarestyrelsen?

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er så om det kan betale sig at bruge lagerhotel, fremfor selv at gøre det.. Gætter på de tager en del penge for at opbevare, pakke, sende varerne for en

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København SV
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm...ok. Dem jeg kender til her bruger også lageret som deres eget lagerrum, hvorfor der så ikke foregår videresalg.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er megadyrt at sende vin og spiritus. Jeg var ansat i en vinforretning der brugte vingaloppen og det er godt nok ikke billigt. Især hvis du kun vil sende enkelte flasker skal du nok forvente at betale ret meget for det.

Det er ærgeligt det er sådan, men det passer jo fint med resten af post/pakkeindustrien i danmark.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg set,


Men det må kunne lade sig gøre, der findes trods alt et par webshops derude, der sender alkohol, vin og champagne, til normale fragt priser til kunderne.

Men kontakter, GLS, Budstikken imorgen for at høre hvad de gør det til

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

prøv at ringe til mig 70 200 277

med venlig hilsen

martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:
Men det må kunne lade sig gøre, der findes trods alt et par webshops derude, der sender alkohol, vin og champagne, til normale fragt priser til kunderne.

Det er den klassiske diskussion om hvor vidt du lægger en del af fragtomkostningerne over på varen eller holder dem adskilt. Jeg kan love dig at det netop i relation til vin er et stort konkurrenceelement, hvor rigtig mange netop flytter omkostningen over på varen.

Du kan se at nogle firmaer ligefrem reklamerer med fragtfri levering, ligesom nogle ligger på 39 kr. En større kæde har en pris, der siger 60 kr for op til 10 kg.

Hvis du virkelig vil begynde at sende enkeltflasker så tænk på at det er de færreste som vil betale lige så meget i transport som flasken kostede. Der skal altså noget værdi på de flasker før det kan betale sig at sende enkelte flasker.

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for input Henrik.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.

Kontakter dig i løbet af ugen. Tak

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)