Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med viral gimmick

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Det er jeg ikke enig i, men lad os nu se hvordan det går :-). Det er sandsynligvis heller ikke den sidste gimmick der bliver lagt på, så mon ikke der også kommer en i den kategori du efterlyser.

Lav en sponsoraftale med "en butik der sælger iPhones" og smid sådan en ned i en af sokkerne, når der er nogen der køber. Det kunne være "dagens hemmelige sok surprise", hvor kun du ved hvilket par sokker telefonen ryger i den dag. Så skal du sgu se effekt Big Smile

Mere seriøst, så er jeg heller ikke vild med denne gimmick. Jeg synes det er sjovt med små detaljer, som eksempelvis din indkøbsvogn. Men denne er for langt fra emnet, og har en - i mine øjne - negativ overraskelseseffekt. Har man dårligt hjerte risikerer man jo at dø af det (ja ja..), men det kan selvfølgelig også skabe lidt omtale :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Mere seriøst, så er jeg heller ikke vild med denne gimmick. Jeg synes det er sjovt med små detaljer, som eksempelvis din indkøbsvogn. Men denne er for langt fra emnet, og har en - i mine øjne - negativ overraskelseseffekt. Har man dårligt hjerte risikerer man jo at dø af det (ja ja..), men det kan selvfølgelig også skabe lidt omtale :o)

De nye besøgende der kommer ind på siden via dette link, ville i 98% alligevel aldrig have hørt/besøgt om mine webshop (og så jer herinde naturligvis). At det kun er en meget lav andel af disse besøgende, der bliver til kunder, er sekundært. For umiddelbart kan jeg via Realtid Rapportering i Analytics, se det faktisk virker ganske godt. Så hellere give dem denne oplevelse med, end at de skal leve i lykkelig uvidenhed om min webshops eksistens :-).  

Fra Viborg
Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 107
Fra  DækSkifte Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er fuldstændigt nede med gimmicks og det er fedt at du prøver

- MEN jeg forstår den desværre ikke? Er der et eller andet totalt åbenlyst jeg har overset i sammenhængen mellem strømper, scroll og knust glas? :D

Anyways, hvis folk ikke forstår det, bliver det pludselig en negativ ting (for nogen). Men fedt at nogen tør!

Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1135
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuck den er fed main :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Esben Petersen:
- MEN jeg forstår den desværre ikke? Er der et eller andet totalt åbenlyst jeg har overset i sammenhængen mellem strømper, scroll og knust glas? :D

Nej... du er som sådan ikke nogen sammenhæng med knust glas og sokker :-).

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik også et chok som andre herinde. Men den er jo meget sjov, for man sidder lige og overvejer et split sekund om det nu også er ens skærm som er flækket ;)

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm jeg får nu mest af alt til bare at gå min vej igen, da jeg så ikke længere tage shoppen "alvorligt" og blot ser det som en gimmick shop hvis det giver mening… giver mig et lille hak i troværdigheden… men som en skrev hvis det var mere relevant eller noget med fodspor, noget der var sjovt eller lign. så ville det måske give mening for mig

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Med viral burde der vel så være mulighed for deling med sociale knapper?

Ellers så døde jeg lidt af chok, tak Casper Geeked

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik et boost af et par facebook sider, men det ser ud til at have en rigtig godt effekt:

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt!! Jeg har lige delt linket til et par venner og de blev lige så forskrættet som jeg selv gjorde!! Det er viralt så det batter!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)