Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Pixelartist:
Da jeg først skulle lave en side, ville jeg jo vise alt det spændende jeg kunne, så lavede en del med flotte billeder og effekter, men havde fået kommentarer for lidt ældre konservative kunder, at de tænkte, som var nervøs for, om mit firma var noget for dem eller mere for de "unge", så det er derfor den er lavet så enkel, for ikke lige og støde nogen væk.

Hejsa,

Nu er der jo kommet rigtig mange svar til din hjemmeside allerede og jeg vil give Alexander fuldstændig ret i at den intet viser af "dig" - selvfølgelig sagt uden at jeg kender dig overhovedet.

Det jeg mest har bidt mærke i, i dine indlæg her i tråden, er din frygt for at skubbe kunder væk og derfor har du lavet en hjemmeside ud fra hensyntagen til alle andre end dig selv. Som det jo så populært hedder, så har du ramt ingen i din jagt på at ramme alle.

Du siger også at du gerne vil øve det tekniske fordi du mener, at du bør have lidt indsigt i det også. Der er ikke nogen tvivl om at det er sundt at kende lidt til begge verdener, men er det i det tekniske din lyst ligger, eller elsker du mere at sidde i Photoshop og lege med kaskader af billeder og farver? Da du arbejder med det grafiske, er svaret jo nok det sidste.

Er det så ikke muligt for at dig at aftale med dine samarbejdspartnere at du laver et design til din hjemmeside og så sørger de for at sætte det korrekt op? Det må jo også være i deres interesse, da jo flere kunder du får, des mere kan falde af til dem.

Hvis det er vigtigt for dig at bevare en bred målgruppe hvorfor så ikke lave to hjemmesideversioner?

En Corporate og en Street, hvis man kan sige det sådan. På den Corparate-versionen viser du hvordan du formår at få en masse budskaber ud med stilrene udtryk. På Street-versionen der giver du den fuld gas med alt, hvad der rører sig af trends indenfor grafisk design. Det skal så være med samme indhold på begge sider, selvfølgelig.

På den måde rammer du alle, men støder ingen og samtidig får du vist at du løfte en hvilken somhelst opgave.

Det vigtigste vil nok så være at få lavet en startside der fortæller at man kan vælge side, uden at nogen føler sig for gamle eller for unge.

Men uanset den løsningsmodel du vælger, så hav tillid til at det du laver er det rigtige og ryger der en revisor i det ene sving eller en skater i det andet (undskyld til begge grupper for genereliseringen :o) ) så havde det  sandsynligvis været nogle af de mindre sjove opgaver at lave alligevel.

Hvis det kan glæde dig ( og Brian Schou Larsen ), så har jeg et projekt i skuffen som jeg RIGTIG gerne har ville føre ud i livet på nu 6. år. Så I er ikke alene ;)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Igen.

Nu har jeg siddet og læst en del af de ideer og tanker du har fået her på tråden. Og jeg bider klart mærke i din meget konstruktive og positive måde at tage imod disse på. Desuden svarer du på en god og venlig måde. Noget jeg mener du faktisk burde lade skinne igennem på din hjemmeside.

Nemlig at du arbejder konstruktivt sammen med kunden og er åben overfor andre løsningsforslag. Udfra debatten herpå Amino, fremstår du allerede som langt dygtigere og nemmere at samarbejde med, end din hjemmeside egentlig giver dig kredit for.

Så vis på din hjemmeside at du er nem at arbejde sammen med, at du arbejder konstruktivt og kreativt !!

Jeg har et eks. på en hjemmeside som jeg synes er sat virkelig godt op

http://www.kornerupdesign.dk

 

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Den rigtige hjemmeside er www.dorthekornerupdesign.dk

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Og tak for dine tanker omkring min hjemmeside :) Og ja der er godt nok kommet meget feedback, rart med alle de rare amino'er, der hjælper herinde :)

Tommy Nitz:
Nu er der jo kommet rigtig mange svar til din hjemmeside allerede og jeg vil give Alexander fuldstændig ret i at den intet viser af "dig" - selvfølgelig sagt uden at jeg kender dig overhovedet.

Vil helst sikkert lave en side, der viser mere om mig og min stil og kunnen med, som både du, Alexander og flere andre foreslår. For som du også skriver, så i mit forsøg på hensynstagen og ikke og støde nogen væk, så er det nok nærmere endt ud i, at jeg ikke rammer nogen.

Tommy Nitz:
Er det så ikke muligt for at dig at aftale med dine samarbejdspartnere at du laver et design til din hjemmeside og så sørger de for at sætte det korrekt op? Det må jo også være i deres interesse, da jo flere kunder du får, des mere kan falde af til dem.

Tommy Nitz:
Er det så ikke muligt for at dig at aftale med dine samarbejdspartnere at du laver et design til din hjemmeside og så sørger de for at sætte det korrekt op? Det må jo også være i deres interesse, da jo flere kunder du får, des mere kan falde af til dem.

Jo det må være vejen frem :) Men jo perfekt med alt den feedback, så er det lige til og gå til. For har tænkt meget i, skulle der stå om mig selv, eller ej. Var teksterne gode nok, eller for upersonlige, og om der fx skulle være en kontakt formular mm. Fx ang. kontaktformularen, så har jeg altid synes de var lidt irriterende, og jeg ville hellere have en mail-adresse, da det for mig føltes mere troværdigt og se præcis den mail-adresse jeg sendte til, men jeg er jo ikke kunde ved mig selv, så det vigtigste er jo egentlig, hvad andre ville kigge efter på min side, så kan selvfølgelig godt se, at kontaktformularen skal med. Så med alle de svar, der har været, så ved jeg lige, hvad der skal være af sider mm. så er det bare gå i gang med designet, og så lade en af mine samarbejdspartnere om opsætningen ;)

Tommy Nitz:
Hvis det er vigtigt for dig at bevare en bred målgruppe hvorfor så ikke lave to hjemmesideversioner?

Og jo ideen med to hjemmesider var selvfølgelig en mulighed, men tror du har ret i det du også skrev med, og vise mig selv mere, og så have tillid til, at det er det rigtige, nok mere er vejen frem, og ryger der så en enkelt eller to undervejs, så må det så være sådan. Det er jo til gengæld bedre, end hvis jeg slet ikke får nogen pga jeg slet ikke får vist mig selv og mine evner på siden.

Tommy Nitz:
Hvis det kan glæde dig ( og Brian Schou Larsen ), så har jeg et projekt i skuffen som jeg RIGTIG gerne har ville føre ud i livet på nu 6. år. Så I er ikke alene ;)

Haha ja så kan jeg godt se Brian og jeg har god tid endnu :D Sjovt når man skal lave noget for andre, så sker det noget, men ens egne projekter tager af en eller anden grund altid meget laaaang tid :D Men held og lykke med projektet ;)

Og mange tak for din feedback, det gjorde lige det hele lidt klarere. Så en rigtigt godt dag til dig og tak :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

og mange tak for dit svar, det blev jeg rigtigt glad for :)

grundig massør:

Nu har jeg siddet og læst en del af de ideer og tanker du har fået her på tråden. Og jeg bider klart mærke i din meget konstruktive og positive måde at tage imod disse på. Desuden svarer du på en god og venlig måde. Noget jeg mener du faktisk burde lade skinne igennem på din hjemmeside.

Nemlig at du arbejder konstruktivt sammen med kunden og er åben overfor andre løsningsforslag. Udfra debatten herpå Amino, fremstår du allerede som langt dygtigere og nemmere at samarbejde med, end din hjemmeside egentlig giver dig kredit for.

Tak for roserne :) Er rigtigt glad for og høre, at det er sådan du oplever mig, da netop de værdier er meget vigtige for mig i mit arbejde, og en af de vigtige grunde til, at jeg startede op selv. Det vigtigste er jo og nå frem til det bedst mulige resultat, og det er jeg sikker på man bedst når gennem godt og ærligt samarbejde.

Og min måde og være og samarbejde på, er der også flere af mine kunder, der har udtrykt, at det er en af grundene til de er glade for og få deres arbejde udført hos mig. Men at jeg er sådan har folk jo ikke en chance for og vide, hvis de kigger på min hjemmeside, så du har helt ret, det må jeg sørge for, at siden viser.

Og ja har set Dorthes side før, den kan jeg også rigtigt godt lide :)

Men mange tak for tankerne og din måde og se mig på :) Håber du får en rigtig god dag, med gode oplevelser og masser af kunder i butikken :)

De bedste hilsner

Charlotte

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)