Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af bannerannoncering samt feedback hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Creative Events Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med salgstrategi i forhold til bannerannoncering.

Jeg har 2 topbannere og 2-3 sidebannere (foreløbig facebook app) der gerne skal sælges til virksomheder indenfor børneområdet.

Salgsargumenter

Jeg vil personligt ligge vægt på antal gæster pr.måned samt hvor ofte hjemmesiden bliver opdateret med nyt indhold.

Er der ellers andre salgsargumenter man kan bruge og hvad er jeres erfaring med bannersalg?

Eller kan det være bedre at sælge en samlet markedsføringspakke til virksomheden.?

Kommenter min hjemmeside

Feedback på min hjemmeside er virkelig ønsket, sidst jeg spurgte fik jeg et enkelt svar.

Kan man let finde rundt, og er den ok designmæssigt.? Prøv også gerne tilmeldingsformularerne (skriv evt det er en test)

 

Fra Gadstrup
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 61
Fra  Livsglædecentret Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kan jeg finde hjemmesiden?

Susanne Mikaella
Livsglædecentret

prøv tantra - vejen til livsglæde, kærlighed og bedre sex

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har ikke lige den store viden om bannere, så kan desværre ikke rigtigt hjælpe dig her, men tænkte jeg ville da gerne tjekke din hjemmeside og give lidt feedback.

Synes det er en god og sjov ide med events'ne til diverse børnearrangementer både privat og til virksomheder, så du ønskes god vind med firmaet :)

Siden fungerer helt fint mht fuktioner. Der er ikke noget, der ikke virker, eller vises mærkeligt eller lignende og synes også siden hentes hurtigt ned.

Design-mæssigt har jeg lige et par ide'er, du måske kan bruge:

- for det første, når man klikker rundt virker siden en smule forvirrende, hvor lidt mere ensrettethed ville gøre den mere overskuelig. Fx din "hør nærmere" box mm informationer og billede, nogle steder er den i højre side, et andet sted i bunden, nogen steder med logo over, andre steder uden osv. Det var lige et eksempel, men det gælder med flere af elementerne, de kan være placeret forskelligt på de forskellige undersider, så hvis det blev mere ensartet, ville det give et lidt roligere udtryk.

- Synes tilmeldingsformularerne virker fint og overskueligt, og generelt synes jeg også teksten er udemærket formuleret på siden. Men nu er jeg jo lidt miljøskadet, da jeg arbejder meget med tekstombrydning, så kan ikke lade være med og bemærke, at der fx mangler en del kommaer mm i teksten, så det forstyrre mit billede lidt, men det kan sagtens være, at det kun mig :) Men tænker der måske er en del skoler og lignende, der ville finde din side spændende, og de kunne nok heller ikke lade være med og bemærke det samme ;)

- Kan godt lide farvevalget, den lidt mere neutrale baggrund, og så den friske grønne.

- Mht teksten, så virker meget af teksten voldsomt stor. Normalt når man vil fremhæve noget tekst, gøres den større, federe eller i farver mm Det har du også gjort, men desværre har du gjort det på størstedele af teksten på siden, så det giver et forvirrende heldhedsindtryk, da øjet bliver trukket hen mod det der er fremhævet først, men da så meget er fremhævet, så ryger blikket lidt fra det ene til det andet. Et eksempel er den her underside: http://www.creativeevents.dk/home/info-om-bornebasar når man kigger her er alt teksten både overskrift, brødtekst og menuer fremhævet med farver, fed skrift, understregninger mm. så ved og fremhæve alt, ender det med at intet skiller sig ud, hvis du er med på, hvad jeg mener ;) Så igen lidt mere ensartethed hr, ville give et roligere billede.

Håber det måske var lidt ideer, du kunne bruge, og er der noget af det, jeg har skrevet, du er i tvivl om, eller noget, jeg kan hjælpe med, så sig endelig til.

Kunne forresten se i en tidligere tråd, at du spurgte til InDesign, og du har ret, det er en ret dyr sag! Og skal du lave dit eget marketingsmateriale, så kan du meget hurtigt for brug for billedbehandlingsprogrammerne, der passer til, og så kan det meget nemt blive en ret dyr omgang. Jeg arbejder selv i InDesign og laver grafisk design og tryksager, og kan ikke lade være med og tænke, at jeg kunne lave rigtigt meget materiale til dig, for det beløb du ellers ville give på programmerne. Så får du brug for hjælp eller et uforprligtende tilbud på visitkort, flyers mm. så skal du være megt velkommen til og kontakte mig, også hvis du bare ønsker en snak, eller har spørgsmål.

God dag :)

MVH Charlotte

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg enig med øvrige vil gerne lige se hjemmesiden :-)

Alle Aldre Kan Få Glæde Af Løbehjul På Tilbud.

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Creative Events Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

www.creativeevents.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Creative Events Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Tak for din fine tilbagemelding.

Det vil jeg helt sikkert kigge igennem og se om det kan give en bedre hjemmeside.

Og tak for den udmærkede ros af hjemmesiden, det er alletiders.

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Creative Events Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

se www.creativeevents.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

creativeevents:

Salgsargumenter

Jeg vil personligt ligge vægt på antal gæster pr.måned samt hvor ofte hjemmesiden bliver opdateret med nyt indhold.

hvis du kunne fortælle hvor trafikken kommer fra, kan det evt bruges som salgsargument hvis det er i deres målgruppe

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan også alternativt benytte affiliate reklamer på dit website, så du i første omgang slipper for at lave et decideret salgsarbejde.

F.eks. har vi hos Partner-ads mange annoncører indenfor børneområdet. Du er velkommen til at tage et kig på dem :-)

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

 

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Creative Events Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg ville helt vildt gerne analysere det med trafikken har surftown som hotel.

Men det giver udfordringer når jeg skal skelne om det er mig der har besøgt siden eller det er folk udefra. ved du om det er unikke besøgende man skal kigge på?

Jeg kan se en masse adresser der har besøgt siden bla. google, stofanet.og tele.dk.Nogen ide om hvordan man kan bruge det i ens argumentation?

Kan f.x. også se at 59& af trafikken kommer fra DK.

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)