Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det dumt at bruge Adsense på min side?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M_Munksgaard:

Hvor mange besøgende har du?

Jeg har et site med 300-500 besøgende dagligt, og der ligger indtjeningen i gennemsnit på 10kr/dagligt.

Min pointe er, at hvis du har under 1.000 besøgende/dagligt, vil det vitterligt være basseøre der er at hente.

Får du for mange reklamer, vil din troværdighed iøvrigt udvandes...

Så mit råd...: Just don't.

Ok. Har du optimeret dine annoncer og splittestet mellem dem? Det er fuldstændigt tåbeligt at sige at der kun er basseøre at hente da der er SÅ mange ting der spiller ind. At du tjener 10 kroner dagligt på dine 300-500 daglige besøgende, er ikke ensbetydende med at hans side, eller min side gør. Det kommer også an på hvilken niche det er man er i.

Med 300-500 besøgende på en side, i en meget konkurrencepræget niche kan du tjene adskillige tusinde kroner månedligt.

Hvad er din CTR? Under 7-8%? Det er uacceptabelt - test, test og test = forøg din indkomst. Det er rigtigt at Sasa skal beslutte sig for hvad han vil med sin side, da det kan gøre siden meget useriøs med annoncer rundt omkring, og han vil jo sende sine besøgende til sine konkurrenter - og det er da også en tanke man skal gøre sig.

Med optimerede annoncer, og perfekt placerede annoncer, kan klikprocenten være meget, meget høj og indtjeningen vil forøges. At sige man tjener basseøre fordi man har under 1.000 daglige besøgende kan ikke bruges til noget. 1.000 daglige besøgende i en niche omkring lån, kan man næsten leve af hvis man har optimeret sine annonce og deres placeringer.

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen tvivl om, at et site, dedikeret til én ting, som der her er tale om, højst sandsynligt vil have en højere klikfrekvens end min - min pointe er bare, at der skal en del klik til, før adsense giver et seriøst afkast.

Jeg kender ikke CPC'en, eller dit nuværende besøgs/indkomst-tal - så jeg har muligvis forhastet mig.

Men ellers...prøv det i en periode. Smid det på 1-2 måneder, så hvad der sker med din indkomst, både på adwords, men også på dine affiliates.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)