Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til transport!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er begyndt at få et par kunder i udlandet, hvilket er helt fint. Det har indtil nu kun været mindre afsendelser som jeg har kunnet klare med UPS. Nu har der så henvendt sig en storspiller på banen, som gerne vil have leveringer af paller. Jeg tænkte straks det var unikt, men har nu fundet frem til den sørgelige ting, at det jo koster en bondegård at få sendt paller gennem Europa. 

Er der nogen som kender til virksomheder der operere med logistik mellem Danmark og Frankrig til en overkommelig pris? Det drejer sig om en EU palle 120x80 max vægt 600kg. Det må da kunne gøres billigere end de 18.000 jeg er blevet tilbudt!!

Anyone, byd gerne ind!!!

Aksel 

Fra Helsinge
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 142
Fra  Optimerditfirma.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilykke med din fremgang Smile

Jeg vil  mene at alpi.dk er stærkest på dette område.

Har selv sendt og sender møbler/senge på paller til frankrig med dem og priserne funker bare...

Mvh / Dennis

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale tricolore, Otto Hansen, eller Alpi. 18000 for 1 palle på 600 kg til Frankrig er sindsygt, afhæning af hvor meget gods du har året rundt, koster det omkring 1800-2700,- max

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon, jeg vil hive fat i dem med det samme!! 

Tak!!

Aksel 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Aksel :
Det drejer sig om en EU palle 120x80 max vægt 600kg. Det må da kunne gøres billigere end de 18.000 jeg er blevet tilbudt!!

Der må da være tale om en skrive fejl for 1800 kr lyder meget fornuftigt for en enkel palle.  Værd opmærksom på at dser kan være meget stor prisforskel mellem de enkelte speditører så det kan altid betale sig at spørge flere speditøre.  Få altid et skriftligt tilbud på en  "ALL IN" pris. Vær iøvrigt opmærksom på at jo flere paller du sender jo meget billigere bliver det pr. palle.  

 

Ravn

Fra Hammel
Tilmeldt 22. May 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Som uddannet speditør vil jeg også sige, at det lyder til du har fået en pris for en kurer forsendelse til Frankrig. Altså en pris for at få pallen derned lige så hurtigt som de dokumentmapper man sender som kurer. Der er mange spillere på det danske marked som tilbyder vejtransport fra DK til Frankrig. Undersøg evt. med DHL Freight, Freja Transport, DSV eller Bech Hansen & Studsgaard. De vil alle kunne hjælpe dig med priser og transittider på den type fragt.

Håber det har været til lidt hjælp, selvom dit indlæg ikke er helt nyt :-)

Camilla

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kunne prøve at gå den modsatte vej og finde en Fransk vognmand der har faste ture fra Frankrig til DK og få din forsendelse med som retur gods, derved får du det meget billiger end den normale vej, med lastbilen starter i DK

Venligst

René Buch

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Jeg ved ikke om det er aktuelt mere, men jeg mener at vi hvis man har gode erfaringer, skal man dele ud af dem. har du prøvet et kontakte RD Logistics? Du kan finde deres kontakt oplysninger på www.rdlogistics.dk. Jeg håber at du finder frem til en rimlig pris - Og pøj pøj Big Smile

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Igennem mig kan du få en pris på 980 ex moms. Smid mig en pm hvis du ikk finder et bedre tilbud!
God dag
-Anders

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)