Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er prisen for høj på rengøring?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Aminoer

Nu har jeg sendt tilbud ud til et par virksomheder, med den pris, som jeg mere eller mindre har udregnet.

MEN de mener stadig at prisen er for høj i forhold til hvad de benytter nu.

prisen er 170 i timen eksl moms.

Kan det virkelig passe at prisen er så presset?

De steder jeg har nogle folk er utrolig glade for vores service, men hvad med de andre,? er det kun prisen der betyder noget?

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej OnDuty...

Hvis du seriøst vil køre rengøringsvirksomhed og være her når krisen er ovre er timeprisen for lav.

En beregning af de faktiske udgifter retfærdiggør nærmere en pris på 250,00 + moms. Lad andre om de kunder der kun er prisorienteret. Maibritt fra Djurs kommunikation har tidligere formuleret vores politik omkring priser på rengøring i København på en god måde.

Der er meget at tage hensyn til;) Og det er langt bedre at skille sig ud end være det fantastiske rengøringsfirma der gik konkurs fordi de var "åhh så rimelige"...(LÆS:"FOR BILLIGE")!

BH

Lars

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Såsom jeg har forstået det så er der meget svindel i rengøringsbranchen.

Det er en af grunden til at prisen er presset.

Og det rammer dem der har et ordentligt firma og følger reglerne/overenskomsterne på arbejdsmarkedet.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Lars :)

Men de bare så svære at få fat i (kunderne) hvis man ikke forhandler med prisen. ;(

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja enig

Dem som kører det ordenligt kan ikke komme til når der er nogen som kan gøre det billigere.

Firmaet er i bund og grund ret ligeglad med ham som kommer og gør rent får 50 eller 110 i timen.

de betaler bare til rengøringsfirmaet

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har en par venner, der arbejder for forskellige rengøringsfirmaer, og ved de tager noget mere, end du gør, så synes egentlig din pris lyder ret god.

Det burde ikke kun være prisen, der betød noget. Har en veninde, der arbejder for et firma, der egentlig tager en ret høj pris, men samtidig tilbyder de så andet end rengøring. De henvender sig meget til ældre, og de både gør rent, handler ind, eller hvad de nu har brug for, og det er den samme, der kommer hver gang, så den ældre føler sig tryg. Og det er bare lige et eksempel det her, ved bare det firmas kunder vokser helt vildt for tiden, men tænker det med og udbyde noget mere, som andre ikke gør, så du skiller dig ud.

Og nu er jeg jo miljøskadet, da jeg arbejder med tryksager og lignende, og nu har jeg jo ikke set dit materiale, men sørg for visitkort, du bruger, og tilbudene du sender ud er på ordentligt brevpapir, så det giver et serøst og professionelt billede af din forretning. Ved bare jeg har fået fra vinduspudsere og andet i mit område, og kan se det er noget de selv har printet, og som så også lige er klippet lidt skævt oveni ;) Så har ikke kunne lade være og tænke, om de er grundige nok, når de er så sjuskede med deres præsentation. Så netop når du er i servicebrancen, så er præsentationen af både dig og din virksomhed, noget der bliver kigget ekstra på. Men som sagt har jo ikke set dit materiale, så kan sagtens være, at det ser rigtigt godt ud :)

Men igen ved mange firmaer her ihvertfald her på Fyn tager en noget højere timepris end dig, så synes ikke der er noget i vejen med prisen, måske det bare er en type kunder, du skal henvende dig til? Held og lykke med det ihvertfald :)

De bedste hilsner

Charlotte

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo de hænger ikke på træerne, men de findes faktisk. Udfordringen i øjeblikket er at det er svært at vækste. De fleste rengøringsfirmaer er godt klar over at mister de deres kunder er det ikke lige så nemt at finde nye kunder med det samme. Derfor stiger kvaliteten også hos mange udbydere og dermed mindskes behovet for at en ny spiller kommer på banen.

Men dine kunder ved faktisk godt at du ikke overlever på den pris du er nede i;)

Held og lykke!

BH

Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Charlotte

Vi er ikke et decideret rengøringsfirma, men derimod et vikarbureau, men P.t kører vi ud til kunder indenfor rengøring.

Så den anden ide med ældre osv kunne være en glimerende ide :)

Tak for dit svar.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Lars.

 

Jeg kæmper bare videre ;)

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at mikmira har ret. Det lyder som en utroligt lav timepris. 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)